Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
så bra! Hvor i kristiansand skal du flytte til forresten?
Vi har en liten leilighet på Grim som vi flytter inn i mens vi ser etter hus. Skal kanskje overta og pusse opp et hus på Andøya! Eller ikke helt Andøya, men så godt som.. Ellers blir det nok en annen plass i Vågsbygd, mannen er temmelig hjemmekjær....[:D]
Jeg skal hjem neste gang 23-26.februar, men det var da noen andre skulle reise bort?? Ellers har vi ikke noen planer videre, men som sagt minst en helg i mnd (tors-søn).
ok, ute med krysset da eller? (på andøya) vi bor i løvika nå. Fint her ute[:D] Hvor er familien din fra da? samboers familie er fra vågsbygd. Rett ved senteret.
Jeg drar 24 ja.
har du planlagt neste tur hit etter denne 23, eller bare drar du sånn når det passer?
Ute ved krysset, ja! Løvika, det er ved den båthavna det?? Mannen min sin familie er fra Åsane, ikke så langt fra senteret, og jeg er fra Strai.
Vi har ikke planlagt noe etter neste tur, men det går nok jaffal 2-3 uker... Hvis dere bestemmer en dato, kan jeg heller prøve å fikse en tur hjem rundt den tida... hehe. Kjempekult hvis AB også er med!