BV`s JULEKALENDER

Arda`s-mamma

Gift med forumet
Nå har det jo gått en stund, og jeg begynner å lure, har noen vunnet noe på julekalenderen? nyskjerrig jeg[:D]
 
jeg har hvertfall ikke hørt noe ( vinner aldri no)
 
Klart det... vant en tur for to til Paris...[:)]
 
Noooooooooot[:D][:D]
 
ORIGINAL: Apeloffen

Klart det... vant en tur for to til Paris...[:)]

 
Tar du med meg også til Paris[:D][:D][:D][8D]
 
Tror det er maaaaaaange flere som er på babyverden.no enn vi her inne [:)]
 
Jeg vil også til paris.. Men desverre så vinner jeg aldri
 
Nei jeg var med hver eneste dag også....vant ikke noe..
 
Back
Topp