Arda`s-mamma
Gift med forumet
Nå har det jo gått en stund, og jeg begynner å lure, har noen vunnet noe på julekalenderen? nyskjerrig jeg[:D]
jeg har hvertfall ikke hørt noe ( vinner aldri no)
jeg har hvertfall ikke hørt noe ( vinner aldri no)