RedElf
Elsker forumet
I den siste tiden har jeg ofte vært innom her og kikket, men sjelden jeg egentlig svarer på noe. Jeg syntes det er blitt litt mye deg og meg enn det er oss. Ofte ser det også ut som om det er veldig vanskelig å skille person og sak. Det blir dusinvis av tråder om samme emne.
For min del blir dette enda mer forsterket når det dukker opp den andre siden. den 14. og 25. siden.
Jeg har jo selv ikke noen baby lenger, men har jo syntes det har vært veldig koselig her inne. Nå vet jeg liksom ikke lengre....
Er det fler enn meg som syntes BV er blitt et dårlig forum enn det var? Og hva kan man egentlig gjøre for å få tilbake den gode stemningen som var her før? Savner gode, gamle BV jeg [:(]
--------------------------------
Notat til de som ikke kan dy seg:
Nr. 1: Jeg vet allerede at jeg kan melde meg ut.[;)]
Nr. 2: Nei. Jeg sitter ikke på en høy hest og dømmer noen. Det er bare hva jeg tenker. [;)]
Nr. 3: Denne tråden må gjerne caps lockes om det er til glede for noen. [;)]
For min del blir dette enda mer forsterket når det dukker opp den andre siden. den 14. og 25. siden.
Jeg har jo selv ikke noen baby lenger, men har jo syntes det har vært veldig koselig her inne. Nå vet jeg liksom ikke lengre....
Er det fler enn meg som syntes BV er blitt et dårlig forum enn det var? Og hva kan man egentlig gjøre for å få tilbake den gode stemningen som var her før? Savner gode, gamle BV jeg [:(]
--------------------------------
Notat til de som ikke kan dy seg:
Nr. 1: Jeg vet allerede at jeg kan melde meg ut.[;)]
Nr. 2: Nei. Jeg sitter ikke på en høy hest og dømmer noen. Det er bare hva jeg tenker. [;)]
Nr. 3: Denne tråden må gjerne caps lockes om det er til glede for noen. [;)]