Bv-helg

quote:

ORIGINAL: trudes

quote:

blir arendal det trudes=)

får du ikke blitt med??? har du så mange planer..jøss,har ikke noe jeg

Skal leie ut huset i påska og det krever jo sitt av forberedelser. Så skal jeg pusse opp 4 soverom.........
Vi ska i tillegg på en ukes ferie i Danmark for vi har leid oss et hus der like ved legoland og deretter Kiel tur med sambos jobb. tror dette blir nok jeg for meg og min tilstand. Er i tillegg støttekontakt for min bror på 30 år der han kommer og bor til oss i jevne mellomrom , samt at vi er der og bor til han.........

hjelp! du har nok å gjøre!

leie ut huset-hadde jeg ikke orket!
det er muligens gode penger i det da!

Jepp masse penger i det!!!  Det er en familie som har leid det 10 år etter hverandre og de er så forsiktige og ordtlige folk så det ser jeg ikke mørkt på. Hadde ikke leid det ut til villt fremmede nei.

Jeg tenkte å ikke ha med mine barn, tenk så godt for oss å kun tenke på oss selv og overlate barn og hjem til noen andre [:D] det er en drømmetanke nå om dagen asså...... og for de som da liker å shoppe, Oslo er jo et perfekt sted å få med seg mye fint hjem fra turen! [:D][:D][:D]

Dette hørtes artig ut. Jeg kunne iallefall tenke meg å møte dere på dagen hvis den helgen som blir bestemt passer[:)]  Kommer jo selvfølgelig ann på hvor det blir da.......[:)]
Oslo passer perfekt for min del...

jeg kan ikke bli med[:(][:(]

Jeg må nok også melde avbud nå, desverre[:(] Tørr ikke reise alene nå sånn som formen er (er jo ett stykke), dessuten kommer pappa`n min opp for å flislegge badene og trappene våre i april...
Men jeg er garantert med på et treff etter fødselen[;)]

Denna tråden har ikke jeg fått med meg før!
Men må si dette hørtes spennende ut asså!!!

Er gjerne med på det, hvis det ikke kolliderer med noe annet[8D]

hmm, jeg sette opp en komite?? hehe

vel da utfordrer jeg bobler og grokka til å komme på noe lurt [8D][8D][8D]

Få se hva vi klarer å få i stand!
må få blåboble i dialog..
[:D][:D]

Back
Topp