quote:
ORIGINAL: trudes
quote:
blir arendal det trudes=)
får du ikke blitt med??? har du så mange planer..jøss,har ikke noe jeg
Skal leie ut huset i påska og det krever jo sitt av forberedelser. Så skal jeg pusse opp 4 soverom.........
Vi ska i tillegg på en ukes ferie i Danmark for vi har leid oss et hus der like ved legoland og deretter Kiel tur med sambos jobb. tror dette blir nok jeg for meg og min tilstand. Er i tillegg støttekontakt for min bror på 30 år der han kommer og bor til oss i jevne mellomrom , samt at vi er der og bor til han.........
hjelp! du har nok å gjøre!
leie ut huset-hadde jeg ikke orket!
det er muligens gode penger i det da!
Jepp masse penger i det!!! Det er en familie som har leid det 10 år etter hverandre og de er så forsiktige og ordtlige folk så det ser jeg ikke mørkt på. Hadde ikke leid det ut til villt fremmede nei.