BV Generelt is back!

©Smartass

Forumet er livet
Endelig er det igjen litt diskusjoner, meningsutvekslinger, argumentasjon!! I like it!
Keep it up!

Rebecca85 skrev:
Håper det fortsetter!!

Sign.

Rebecca85 skrev:
Håper det fortsetter!!

Jeg er overrasket over at ikke en maktkåt mod har stengt og slettet for lengst.
Det er jo faktisk hovedgrunnen til den manglende diskuteringa, tror jeg. Det er mindre brukere enn før, men når det faktisk dukker opp en diskusjon, blir den jo stengt på flekken.

Det har jo vært sånne blaff ila det siste året. Så vi får håpe dette ikke er et blaff. 

Så lenge disse hormonene herjer, skal jeg gjøre mitt ytterste for opprettholde diskusjonene ;)

Seriøst..? kanskje jeg skal begynne å henge her litt mer da..?

det var en engangshendelse fra min side... jeg hadde gått i dyreparken hele dagen og var låst til sofaen.... nå er jeg litt mer mobil igjen.. såeh.. won't happen again!

Dani California skrev:
Skal prøve å være litt frekkere og mer uspiselig.

:)

Dani California skrev:

I'll eat you any day...

hehe ja, har vært døll her lenge. Så enig med den!

©Smartass skrev:
Endelig er det igjen litt diskusjoner, meningsutvekslinger, argumentasjon!! I like it!
Keep it up!

Diskusjoner og meningsutvesklinger+ BV er ikke back før det er en tråd eller tre er sletta samme dag pga uthening etc...oh I miss those days, det var friske bv dager det emoticon

Yay!! Har savnet den gamle bv fra da jeg gikk gravid, og jammen meg er jeg gravid igjen og BV har tydeligvis fått med seg det så aktivitsnivået har gått opp igjen!We love you, BV!

Næh.. akkurat den uspiselige delen trenger ikke å vende tilbake.
Greit slik det er nå :)

©Smartass skrev:
Næh.. akkurat den uspiselige delen trenger ikke å vende tilbake.
Greit slik det er nå :)

Ja uthening var vel ikke akkurat rette ordet å bruke, men var jo derfor de ble sletta så kunne jo det diskuteres om det var uthening eller ikke osv, men ja heftige diskusjoner var det værtfall og kjempe engasjement, og svar på innlegg som var så mange og lange at man tilslutt ikke klarte å henge med lengre, syns det var litt morsomt jeg da hehe.., men sef skal jo ikke være skikkelig stygge med hverandre..ikke det jeg mente 

jeg tror bv kvelte diskusjonene selv, får håpe de ikke begynner med massesletting på nytt.

Tøsefaen skrev:

Det må du bare bli, for jeg orker ikke å være her så mye lenger, så da må noen ta over for meg :P

Back
Topp