Bv forum

Hva tenker du på da? Noe spesielt du lurer på, eller sliter du med å finne frem? Bruker du app eller nettleser?

Hva tenker du på da? Noe spesielt du lurer på, eller sliter du med å finne frem? Bruker du app eller nettleser?

Klarer ikke helt å bli kjent her inne, noen "tråder" ligger på forsiden og noe under forum osv. Bruker appen. Og for å være med på det som skal være skjult må man å skrevet over 50 innlegg? Og så var det spesifisert hvor disse innleggene måtte skrives? Beklager mange spørsmål, helt ubrukelig her inne kjenner jeg, men har veldig lyst å henge med :)

Klarer ikke helt å bli kjent her inne, noen "tråder" ligger på forsiden og noe under forum osv. Bruker appen. Og for å være med på det som skal være skjult må man å skrevet over 50 innlegg? Og så var det spesifisert hvor disse innleggene måtte skrives? Beklager mange spørsmål, helt ubrukelig her inne kjenner jeg, men har veldig lyst å henge med :)
Først og fremst, velkommen hit :D
Her vil vi at alle skal finne fram og trives, så det er berre å spørre i veg :)
Du må ha 50 innlegg på termingruppa her for å få tilgang til det skjulte forumet. Dei innlegg kan vere kvar som helst i alle trådar under "Juli 2017".
Når det gjeld at det er innlegg her og der, så spørs det litt kva slags underforum du er inne på. Send meg gjerne ein PM, så kan eg forklare deg ulike menyar etc om du lurer på spesielle ting :)

Jeg foretrekker p bruke nettleser både på mobil og iPad, syns det er langt mer oversiktlig :)

Back
Topp