Simsalabim17
Andre møte med forumet
Flere som sliter med å forstå seg på forumet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva tenker du på da? Noe spesielt du lurer på, eller sliter du med å finne frem? Bruker du app eller nettleser?
Først og fremst, velkommen hitKlarer ikke helt å bli kjent her inne, noen "tråder" ligger på forsiden og noe under forum osv. Bruker appen. Og for å være med på det som skal være skjult må man å skrevet over 50 innlegg? Og så var det spesifisert hvor disse innleggene måtte skrives? Beklager mange spørsmål, helt ubrukelig her inne kjenner jeg, men har veldig lyst å henge med
Jeg foretrekker p bruke nettleser både på mobil og iPad, syns det er langt mer oversiktligKlarer ikke helt å bli kjent her inne, noen "tråder" ligger på forsiden og noe under forum osv. Bruker appen. Og for å være med på det som skal være skjult må man å skrevet over 50 innlegg? Og så var det spesifisert hvor disse innleggene måtte skrives? Beklager mange spørsmål, helt ubrukelig her inne kjenner jeg, men har veldig lyst å henge med