Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. Forumansvarlig Tamara Administrator Moderator ⭐️ Babyverden Stab ⭐️

Jeg har ikke hørt noe enda dessverre. Og nå går jeg straks i ferie igjen.

Ang det andre problemet så fungerer fint om man tømmer loggen på mobilen sin innimellom. Eller "clear caches" som noen kaller det ;)

2. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Jeg slettet den både i går og i dag og det har ikke hjulpet et halvt sekund desverre.

3. Belka87 Gift med forumet Himmelbarn Vi som prøver :)

Jeg har det samme problemet som alle over her nevner.
    Syns det bare har blitt verre siden fredag.
    Håper det snart blir løst. Må bruke iPaden når jeg har anledning nå, og syns den er så tungvind :facepalm:

4. Enitsirk85 Elsker forumet

Slik hadde jeg det også, slettet loggen mange nok ganger og nå er det bra, håper det holder seg slik!

Prøv og slett loggen flere dager på rad, ofte!

5. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Jeg orket ikke mer etter å ha slettet den 3-4-5 ganger eller hva jeg husker ikke jeg bare ga opp.

Tapatalk fungerer nemlig

6. Kattedama! Flørter med forumet

Samme problem Her! Har Huawei p20 PRO, og bruker Chrome...

7. Snorkfrøken1984 Forumet er livet Tilgangsansvarlig It's gonna be May 2019 VIP

Jeg har ikke kommet inn på appen på 2 dager nå. Så jeg slettet den for å laste den inn på nytt i tilfelle det skulle kunne funke. men nå finner jeg ikke appen på play butikken android

8. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Den finnes ikke om du slettet den nei. Desverre.

9. Snorkfrøken1984 Forumet er livet Tilgangsansvarlig It's gonna be May 2019 VIP

hvorfor ikke?

10. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Det er vel en del av problemet bv har desverre... Jeg har av samme årsak ikke bv app lenger. Jeg bruker av og til tapatalk og av og til nettleser

11. Totoro^-^ Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2015 VIP Høsthjerter 2017

Gaaah kjenner jeg skulle vært her inne og lest dette før jeg slettet den, altså.. sukk

12. Marie og Mary Johanne Andre møte med forumet

Hei
    Jeg kommer ikke inn på app på iPhone eller iPad har ikke kommet inn på 2 dager. Står innlogget på iPhone men får ikke opp noen tråder eller noe.
    Logget ut av iPaden men nå finner den meg ikke som bruker mer.
    Hjelp?

13. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

14. Søring Betatt av forumet Desemberlykke 2018

Er appen for Android i orden?

15. Husfrue Glad i forumet Marsboerne2017

Hei, jeg sliter med å komme inn på BV-appen fra iPhone. Skriver inn E-post og passord men det skjer ingenting. Får heller ikke feilmelding. Prøvd med nytt passord også.

16. MillaC Elsker forumet Sensommerbarna 2016

Hei! Hva skjer med all for Android, finnes det ikke?

17. Forumansvarlig Tamara Administrator Moderator ⭐️ Babyverden Stab ⭐️

Appen for Android er fjernet inntil videre

18. Hoppetau Elsker forumet Novemberlykke 2018 Desemberlykke 2018 Sommerfuglene 2017

Vet dere ca når man kan vente den tilbake? Snakket vi dager, uker, måneder? Skjønner at du ikke kan si et eksakt svar altså :)

19. Forumansvarlig Tamara Administrator Moderator ⭐️ Babyverden Stab ⭐️

Jeg vet dessverre ikke. Og klarer ikke å få noe svar ut av IT ang dette heller.
    Igjen så må jeg bare beklage og heller anbefale deg å bruke nettleser.

20. Hoppetau Elsker forumet Novemberlykke 2018 Desemberlykke 2018 Sommerfuglene 2017

Takk for svar. Jeg bruker nettleser jeg. Er bare blitt så lei av at det tar evigheter å få lastet opp smileys :(

Del denne siden