Bv forum Android

OneLuckyGirl

Forelsket i forumet
Septemberhjertene 2018
Oktoberfruene 2018
Noen som vet hva som har skjedd med BV forum appen på Android? Finner den ikke i play butikk lenger
Det er sikkert bare en vanesak, men veldig annerledes å være på nett og ikke i appen:p

Gitt opp hele appen. Funker ikke. bruker bare nettet. Men ble sagt at det skulle komme en ny app til andorid snart.

Gitt opp hele appen. Funker ikke. bruker bare nettet. Men ble sagt at det skulle komme en ny app til andorid snart.
Aah, ja det har vært utrolig mye rart med appen til Android :banghead: Håper det kommer ny og at den fungerer bedre! :)

I går og i dag har jeg ikke kommet inn på appen i det hele tatt, irriterende! Synes appen er mye mer oversiktlig enn i nettleseren, så håper den kommer i orden snart.

Altså, det var tull med den appen i 2016.. de skulle ha klart å fikse det til nå, men neeeii... Derfor har eg så å sei ikke vert aktiv siste 4 dagene, hater å bruke forumet på nettleseren

Jeg skrev tilsvarende innlegg på mandag (fordi jeg ikke fikk lastet ned appen til ny mobil) og fikk følgende svar av moderator:

"Hei,

Forumappen har av "uviss årsak" forsvunnet fra Google Play og er per tid ikke tilgjengelig for Android-baserte mobiltelefoner. Foreløpig vet jeg ikke så veldig mye mer, men det er en kjent sak og jeg tror det jobbes med å få den på plass igjen."

Er ikke helt stabil på iPhone heller..men den er nå ihvertfall der.. [emoji28][emoji85]

Last ned "tapatalk" også finner dere bv forumet der. Det fungerer mye bedre enn appen! Og man trenger ikke å logge inn på nytt hele tiden..
Det eneste som er litt dumt med tapatalk er at jeg sliter med å se bilder i innlegg, men ellers fungerer den topp [emoji106]

Last ned "tapatalk" også finner dere bv forumet der. Det fungerer mye bedre enn appen! Og man trenger ikke å logge inn på nytt hele tiden..
Det eneste som er litt dumt med tapatalk er at jeg sliter med å se bilder i innlegg, men ellers fungerer den topp [emoji106]
Takk for tips! Skal prøve ut den appen

Jeg skrev tilsvarende innlegg på mandag (fordi jeg ikke fikk lastet ned appen til ny mobil) og fikk følgende svar av moderator:

"Hei,

Forumappen har av "uviss årsak" forsvunnet fra Google Play og er per tid ikke tilgjengelig for Android-baserte mobiltelefoner. Foreløpig vet jeg ikke så veldig mye mer, men det er en kjent sak og jeg tror det jobbes med å få den på plass igjen."

Som om jeg skulle sagt det selv.... ;)

Back
Topp