Hadde det veldig koselig på ferie sørlandet ja [:D]
Bodde ved Sjøsanden i en ferieleilighet, var bare noen få meter fra den flotte sandstranda der, så var på stranda og bare slappa av og koste oss et par av dagene [;)] Og så hadde vi en dag da vi bare rusla i sentrum og spiste is (vi spiste generelt myyye is under ferieturen vår *mmmmmmh* [:D]), og så lunsja vi litt og rusla litt til [;)] Var jo kvartfestivalen i kristiansand og "handelens dag" eller hva det het, så dermed hadde vi en shoppingdag i sentrum der også [:)] Jeg fikk meg blant annet en P.O.P-fleece som jeg har ønsket meg - lik ungene sine bare en annen farge - og mannen fikk seg mer sommerklær, og så fikk ungene selvsagt en del klær og litt leker også [;)] [:)]
Men viktigst av alt var vel de to dagene vi hadde i Dyreparken - og jeg kan love dere at guttungen stooorkoste seg, og snuppeliten likte seg godt der hun også med så mye som der er å se på [;)] Gutten fikk møte og ta bilde sammen med Pelle og Langemann - to av sjørøverheltene sine [:D] Det var vel kanskje det aller kuleste med hele besøket i Dyreparken [8D] [:D]
Jeg og mannen liker oss forøvrig godt i parken også, så vi hadde det fint der vi og [:)]
..kunne i grunn reist dit hvert år, for der kommer jo alltid noe nytt og forøvrig er det alltid like gøy å se både giraff, løve og tiger [:)]
Så ja RedFrost, vi kommer selvsagt tilbake [:)] Håper vi får anledning til å treffes senere en gang [;)] [:D]