BV er for "oppslukende"...

*Stella*

Forumet er livet
Jeg er egentlig på jobb.

Jeg er ikke egentlig kjempeeffektiv (jeg er jo her...) men jeg har altså BV gjerne i bakgrunnen, og jobber, men titter innom av og til. Når det ikke skjer så mye på jobb og sånn.

Så ble jeg litt opptatt her (skjedde jo ikke noe jobb-messig) og satt her og glete tida, og ser på klokka... den er ett jo! En time siden lunsj! Og har jeg spist da? Har jeg i det hele tatt handla lunsj enda? Ikke det nei, rart jeg er sulten?

Godt man ikke er alene!!![:D][:D]

enda verre er vel det at jeg faktsik FORTSATT ikke har letta på meg og fått tak i noe mat, til tross for at det er nesten ti minutter siden jeg oppdaga at jeg ikke har spist lunsj...

Hehe kjenner til det ja... er ikke på jobb ute, er hjemme på jobb (i permisjon) og glemmer rett som det er å spise og gjøre andre gjøremål....

ORIGINAL: Oktober07

ORIGINAL: *Stella*

enda verre er vel det at jeg faktsik FORTSATT ikke har letta på meg og fått tak i noe mat, til tross for at det er nesten ti minutter siden jeg oppdaga at jeg ikke har spist lunsj...

tjhi...[:D] kanskje på tide å få seg noe mat da....

Strengt tatt er det det ja, så nå går jeg...

*spise*

Ulempen med så sen lunsj er at ANDRE ikke har lunsj da, så DA skjer det selvsagt mye her (rart jeg syntes det ble stille så jeg kunne sitte på BV da? Alle andre (de som ringer meg, sender meg mailer, eller stikker innom kontoret mitt) hadde vel lunsjpause de....

Vel, litt avbrutt av arbeide har jeg ialle fall spist ferdig nå.

Klokka er to, og eg er akkurat ferdig med lunsjen... Enten blir det lite jobbing etter lunsj (om en time eller to skal jeg jo hjem...) eller så blir det LANG dag (dersom jeg skal jobbe de 3-4 timene etter lunjs som jeg pleier.. )

Hehe, jeg roter til dagen...

Trykk på "flere smileys" under de få det er bilde av ved siden av der du skriver, så popper det opp et stort vindu med maaaaaaaaaaange

helt enig med deg der. de dagene vi sitter inne pga dårlig vær eller noe sånn..står dataen på heeele dagen og jeg sitter ganske mye her inne jeg og..når lillegutt sover eller leker for seg selv med lekene sine....[:D]
men det er jo ett flott tilbud da! og jeg er så glad det finnes!!!![:D]

Det åpnet seg en ny  for deg nå [:D][:D][:D]

Back
Topp