BV e ikkje bra

bare og sette igang med en til det vel [:D]

Vet du hva Nemi.....det kan jeg skrive under på.....[:)]

Blir helt tullerusk av å høre om jenter som akkurat har blitt gravide og se gravide mager og nyfødte babyer....Åhhh....*vilhavilhavilha*...[:D]

Tror ikke babyverden har den effekten på meg, gitt...

Jeg TRENGER BV jeg, nettopp for å holde på drømmen om en baby. (Derimot er fub-forumet farlig lesestoff... for da begynner jeg å foksusere farlig mye på adopsjon... BV er rett og slett en motvekt....)

Babysyk... det synbes jeg dessuten er en fin ting å være. Men det er vel fordi jeg enda ikke har fått barn, men gjerne vil ha, snart. Så det passer for meg å være babysyk...

ORIGINAL: nemi.marselia

før en bi så svartens babysyk[:'(][:D]

Ja, det er sant. Får håpe du blir gravid om ikke altfor lenge. Lykke til.[:D][:D][:D]

ORIGINAL: *Stella*

Jeg TRENGER BV jeg, nettopp for å holde på drømmen om en baby. (Derimot er fub-forumet farlig lesestoff... for da begynner jeg å foksusere farlig mye på adopsjon... BV er rett og slett en motvekt....)

Babysyk... det synbes jeg dessuten er en fin ting å være. Men det er vel fordi jeg enda ikke har fått barn, men gjerne vil ha, snart. Så det passer for meg å være babysyk...

sjønne dæ godt når du sei d på den måten. fub har æ aldri hørt om
men håpe d ordna sæ før dæ snart

ORIGINAL: ¤vimpane¤

Vet du hva Nemi.....det kan jeg skrive under på.....[:)]

Blir helt tullerusk av å høre om jenter som akkurat har blitt gravide og se gravide mager og nyfødte babyer....Åhhh....*vilhavilhavilha*...[:D]

[:D] satt m tlf i sta å holl på å bestille legetime[&:][:D]

ORIGINAL: nemi.marselia

ORIGINAL: *Stella*

sjønne dæ godt når du sei d på den måten. fub har æ aldri hørt om
men håpe d ordna sæ før dæ snart

fub er Foreningen for ufrivillig barnløse, som forøvrig akkurat nå i disse dage byttet navn da, men adressen er vel så vidt jeg vet fortsatt den samme, og begrepet "fub" henger i mange.

Jeg ER ikke egentlig ufrivillig barnløs, jeg bare føler meg sånn av og til. Men ettersom vi har en selvvalgt pause akkurat nå, så har jeg jo ikke noe å klage over. Det er bare det at jeg så lett bekymrer meg... og når jeg først har begynt å lese på det forumet (jeg har IKKE registrert meg, så jeg deltar ikke, for da ville jeg fort fått tilgang til dagbøkene og sånn også, og jeg føler ikke at jeg hører hjemme der, men jeg leser relativt ofte...) så går tankene.

Og, egentlig så er jeg i perioder mer "adopsjonssyk" enn "babysyk". så jeg trenger denne motvekten, å bli litt "babysyk". Rett og slett fordi det tross alt ikke ER noen grunn til at vi ikke skal kunne lage en baby. Det er bare jeg som lar tankene fly...

Men, er vel egentlig tolmodighetskrem jeg kunne trenge, slik at jeg kan smøre meg med litt tolmodighet... For jeg er sabla utolmodig. For jeg ER ikke egentlig ufrivillig barnløs. Ikke enda i alle fall.

Back
Topp