Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

AnaBanana skrev:
Hadde jeg visst åssen jeg la ut bilder så.. Men du ser jo på facebook, jeg la ut i stad!Labambie skrev:
La du ikke her ut tidligere? Mente jeg så det, men da må jeg ha tenkt på noen andre :/
Labambie skrev:
AnaBanana skrev:
Hadde jeg visst åssen jeg la ut bilder så.. Men du ser jo på facebook, jeg la ut i stad!Labambie skrev:
La du ikke her ut tidligere? Mente jeg så det, men da må jeg ha tenkt på noen andre :/
Jo, jeg gjorde det. Men kanskje bare 1/3 som så bildene. Det ble som regel bare røde kryss for folk. Men deg har jeg jo på facebook... Sant?
AnaBanana skrev:
Labambie skrev:
AnaBanana skrev:
Jo, jeg gjorde det. Men kanskje bare 1/3 som så bildene. Det ble som regel bare røde kryss for folk. Men deg har jeg jo på facebook... Sant?
Nei. Men siden jeg er en liten sherlock så fant jeg deg på fb nå
Labambie skrev:
AnaBanana skrev:
Labambie skrev:
AnaBanana skrev:
Nei. Men siden jeg er en liten sherlock så fant jeg deg på fb nå
Jeg som var nesten sikker på at jeg hadde deg der! Du får ædde meg! :D