Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her...får logget meg inn, men får ikke skrive noe og blir kastet kjapt ut igjennoen fler som sliter med og bruke bv appen?
Jeg får ikke logget meg inn .. har prøvd flere ganger no..
Grådig irritereneSamme her...får logget meg inn, men får ikke skrive noe og blir kastet kjapt ut igjen
Bruker nettleser, men synes appen er mer oversiktlig. Håper den kommer opp og gå igjenDe som driver forumet anbefaler alle å bruke nettleser. De vet ikke når app'ene vil virke igjen. Mange tråder og forum som ikke kommer opp i app.
Ok så det er ett problem med appen da .. jeg må bruke nettleser pga kommer ikke inn i det hele tatt.. og det er lenge siden jeg har brukt den pga det .De som driver forumet anbefaler alle å bruke nettleser. De vet ikke når app'ene vil virke igjen. Mange tråder og forum som ikke kommer opp i app.
Jeg kommer ikke inn i det hele tattFungerer her, men er endel tråder jeg ikke kommer inn på! Hvilke tråder det er varierer! Og varslene mista jeg for lenge siden!