Bv-appen

tralala

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Er det noen flere som plages med bv-appen til android? Jeg får beskjed om ugyldig innloggingsinformasjon hele tiden.

Jeg får logget inn, men varslene kommer veldig seint, ofte etter jeg har lest det via nettleser også. I tillegg så finner den sjeldent de trådene jeg vil se på under "deltatt med innlegg", da står den og surrer lenge.

Jeg tenker ikke på forumappen, men den som man kan legge inn termindato og få infor dag for dag, uke for uke ;)

Ja, jeg får akkurat samme beskjeden når jeg prøver å gå inn på appen via telefonen. Fungerer greit på nettbrettet, som også er android, så skjønner det ikke helt..

Jeg tenker ikke på forumappen, men den som man kan legge inn termindato og få infor dag for dag, uke for uke ;)
Åja hehe. Da misforstod jeg. Den avinstallerte jeg fordi den ikke fungerte.

Jeg har akkurat samme problem, kjedelig når man har gledet seg til å lese om ny uke også virker den ikke *i-landsproblemer*

Jeg har akkurat samme problem, kjedelig når man har gledet seg til å lese om ny uke også virker den ikke *i-landsproblemer*

Anbefaler å lage tråd om dette (eller be om å få flyttet denne tråden) til teknisk forum - BV gravid-app'en. :) Det er et eget forum under Generelt.

Jeg har ikke problemer med BV gravid-app'en på Andriod.

Back
Topp