B Bruker21le Andre møte med forumet 14 Apr 2013 #1 Er det mulig å gjøre noe med det? Når jeg skriver innlegg ol. står det feil klokkeslett for når jeg gjorde det.
Er det mulig å gjøre noe med det? Når jeg skriver innlegg ol. står det feil klokkeslett for når jeg gjorde det.
J Janet Guest 15 Apr 2013 #2 Bruker21le skrev: Er det mulig å gjøre noe med det? Når jeg skriver innlegg ol. står det feil klokkeslett for når jeg gjorde det. Klikk for å utvide … Hei, vi har dessverre utfordring med å finne ut hvor dette skal endres. Alle klokkene vi finner er stilt riktig, allikevel viser klokken for brukerne feil
Bruker21le skrev: Er det mulig å gjøre noe med det? Når jeg skriver innlegg ol. står det feil klokkeslett for når jeg gjorde det. Klikk for å utvide … Hei, vi har dessverre utfordring med å finne ut hvor dette skal endres. Alle klokkene vi finner er stilt riktig, allikevel viser klokken for brukerne feil
B Bruker21le Andre møte med forumet 15 Apr 2013 #3 Hva med tidssoner og slike ting, kan det lage krøll?
J Janet Guest 15 Apr 2013 #4 Bruker21le skrev: Hva med tidssoner og slike ting, kan det lage krøll? Klikk for å utvide … Det kan det. Håper vi snart finner ut av dette
Bruker21le skrev: Hva med tidssoner og slike ting, kan det lage krøll? Klikk for å utvide … Det kan det. Håper vi snart finner ut av dette