BV app...

RANDÅLF

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
Jeg hadde en app på IPad'en med sånn uke i svangerskapet. Skulle oppdatere den i dag og etter det virket den ikke mer. Slettet den og nå finner jeg den ikke på app store heller. Noen som vet hva jeg skal søke på?

Hvis det er den jeg tror du mener, heter min babyverden.no prøv å søk på det :)

jeg har hatt problemer med å komme inn på bv appen på iphonen min etter jeg oppdaterte den:(
detter ut hver gang jeg trykker på navnet til barnet mitt for å se veksten for hver dag liksom.

trodde det sku bli bedre etter jeg oppdaterte jeg :(

Klikk deg inn på denne artikkelen for få å få direktelink: http://www.babyverden.no/sider/Lister/Verktoy/Babyverden-app/

Kanskje henger ustabiliteten i sammen med litt utfordringer vi har hatt i helgen, forhåpentligvis vil dere ikke oppleve at appen er ustabil fremover nå.

NB. Man må klikke logg inn hver gang nå, men appen husker innloggingsinfoen slik at man slipper å taste dette på ny i tillegg kan man bla mellom dagene ved å sveipe fingeren over skjermen :-)

Klikk deg inn på denne artikkelen for få å få direktelink: http://www.babyverden.no/sider/Lister/Verktoy/Babyverden-app/

Kanskje henger ustabiliteten i sammen med litt utfordringer vi har hatt i helgen, forhåpentligvis vil dere ikke oppleve at appen er ustabil fremover nå.

NB. Man må klikke logg inn hver gang nå, men appen husker innloggingsinfoen slik at man slipper å taste dette på ny i tillegg kan man bla mellom dagene ved å sveipe fingeren over skjermen :-)

Hos meg virker fortsatt ikke appen. Forum-appen funker fint, men ikke den andre. Når jeg logger inn som meg og trykker på mitt svangerskap, så blir appen avsluttet. Når jeg logger inn står det også at jeg har et barn fra før, i tillegg til å være gravid. Det er feil, men jeg får ikke rettet det!
Er disse problemene midlertidige? Synes det er så synd for jeg pleier følge med på den hver dag :/

Hos meg virker fortsatt ikke appen. Forum-appen funker fint, men ikke den andre. Når jeg logger inn som meg og trykker på mitt svangerskap, så blir appen avsluttet. Når jeg logger inn står det også at jeg har et barn fra før, i tillegg til å være gravid. Det er feil, men jeg får ikke rettet det!
Er disse problemene midlertidige? Synes det er så synd for jeg pleier følge med på den hver dag :/

jeg detter fortsatt ut hele tiden jeg :(

Vi arbeider med å lage en ny oppdatering som forhåpentligvis vil være klar i løpet av en uke da utfordringen var litt større enn vi trodde. Da vil dere slippe å logge inn hver dag og slippe å falle ut. Du skal bare kunne klikke eller ta på skjermen på barnet og velge nullstill for å fjerne det.

supert;) håper det blir i orden snart ;)

er liksom et lite høydepunkt på dagen å lese utviklinga for hver dag;)

gleder meg til ny oppdatering;)

Back
Topp