Buzzer for Pampers Active Fit

monicabebe

Forumet er livet
Da vil jeg bare si at jeg i Buzzador denne gangen tester ut Pampers Active Fit. Jeg er superfornøyd med bleiene, så har kjøpt noen av de. Jeg liker at de er myke og tynnere enn andre bleier vi har brukt.

Har du prøvd og hva synes du? (eller barnet ditt da selvsagt, hehe)

De er kjempe fine!! Brukt de masse til Mina, men nå synes Mina det er sååå gøy å ta de av selv. Så jeg har måttet gå over til Up and go i stedet, og der liker jeg best Libero

Vi brukte de lenge til Bertine, knallgode bleier.. [:)]

vi fikk og slike, brukes stort sett bare om natten, synes trusebleier er mye enklere. De bruker pampers i bhg da, men der får vi bleier så det er ikke vi som står for innkjøpene. Synes bleiene var helt ok[:)]

Vi har også fått dem, og jeg har ikke fått gitt noen videre ennå. Sendte med pakken til August i barnehagen, og allerede etter to dager så vi at han har fått bleieutslett, noe han ikke har hatt før (ikke rød, som vanlig, men prikkete). Ingenting annet som er endret - gamle klær, samme vaskemiddel, ingenting nytt i dietten, så jeg er sikker på at det er bleiene. De er imponerende tynne da

Har prøvd de ja.... Aslak tisset gjennom dem![&:] Så her er det libero..[8D]

vi brukte de litt til malin.. men jeg følte at hun ble så fort våt.t. men jeg brukte de når hjeg hadde mulighet til å skifte bleier ofte, for jeg likte at de var så tynne og myke.. [:)]

Back
Topp