Jeg er en buzzador, dvs at jeg får prøve forskjellige produkter og skal fortelle om dem til venner og bekjente etter vi har prøvd ut produktene her hjemme. Denne gangen har jeg vært så heldig å få prøve Bepanthen salven.
Har noen av dere prøvd den?
Det er en salve som i hovedsak er beregnet på spedbarnspleie, men den kan også brukes på andre ting som småsår, såre brystvorter, tatoveringer osv.
Dette er virkelig en super salve! Hvis lillegutt er rød på kvelden feks og vi smører på denne er rødheten borte på morningen. Den er heller ikke klissete, den er lett og smøre ut og den er lett og vaske bort igjen (i motsetning til feks zink som jeg har irritert meg grønn over).
Denne har fått fast plass i stellebordet vårt og i stelleveska.
Hva er deres erfaring med baby/rompe salve??
Har noen av dere prøvd den?
Det er en salve som i hovedsak er beregnet på spedbarnspleie, men den kan også brukes på andre ting som småsår, såre brystvorter, tatoveringer osv.
Dette er virkelig en super salve! Hvis lillegutt er rød på kvelden feks og vi smører på denne er rødheten borte på morningen. Den er heller ikke klissete, den er lett og smøre ut og den er lett og vaske bort igjen (i motsetning til feks zink som jeg har irritert meg grønn over).
Denne har fått fast plass i stellebordet vårt og i stelleveska.
Hva er deres erfaring med baby/rompe salve??