Buzzcut og så natulig som mulig

Aninee

Forumet er livet
Januarlykke 2016
De siste dagene har "Ekspertene" pratet om buzzcut og se så naturlig som mye. Noe som i mine øyne ikke helt mathcer ... men hvorfor ikke.

Vi er vel ganske leie av Bohem stilen, løst langt naturlig som mulig... men stilen har jo allerde tatt med seg den msinke delen, å se mest mulig naturlig....så det var kanskje ikke s nytt som "ekspertene" ønsket

Jeg selv har ikke Gut`s nok til å ta en buzzcut, ikke tror jeg vil like den oppmerksomhet heller, da jeg selv prøver å være i fred når jeg først skal ut og gå;)

Hva mener dere? er buzzcut kult? vil du passe med en slik stil;P

Jeg har såkalt buzzcut, av praktiske årsaker. Ante ikke før i går at det visstnok er trendy :P

Får lite eller ingen oppmerksomhet for hårsveisen, annet enn at enkelte unger i barnehagen til mini diskuterer seg imellom om jeg er en mamma eller en pappa ;) Mini er heldigvis så lita at hun ikke får med seg slike diskusjoner. Men blir nok å la håret gro igjen når hun blir litt større...

Betyr det å barbere av alt håret? Og hva mener du med så naturlig som mulig og hvilke eksperter? Jeg har nemlig ikke fått med meg verken dette eller at bohem-stilen har hatt regjerende trone frem til nå og jeg er egentlig ganske "med", trodde jeg da :p men nei, kommer aldri til å frivillig barbere av meg håret med mindre det er pga sykdom.

Sminker meg ikke. Og heller ikke gjort det på mange år. Men håret mitt beholder jeg. Tilfeldig at jeg følger så naturlig som mulig.

Betyr det å barbere av alt håret? Og hva mener du med så naturlig som mulig og hvilke eksperter? Jeg har nemlig ikke fått med meg verken dette eller at bohem-stilen har hatt regjerende trone frem til nå og jeg er egentlig ganske "med", trodde jeg da :p men nei, kommer aldri til å frivillig barbere av meg håret med mindre det er pga sykdom.
Sminke seg slik at man ser usminka ut. Bohem stilen har vel vært en stund med noen vrier it i fra årstiden nå. Ekspertene så mener jeg mote bloggere og journalister/motedesignere ( på siste moteshow på catwalken

Vet ikke engang, hva du snakker om jeg. o_O:D

Nå følte jeg meg gammel. :p
Haha:p behøver ikke å være gammel, hva som er in på catwalken er ikke alles interesse. Liker å se på design klær og utviklingen. Hva kommer tilbake og hva som forandres fra de originale snitt. Dog ikke så intrissert å gå med hva som er "in" da jeg selv har min egen stil:) som er normalen

Haha:p behøver ikke å være gammel, hva som er in på catwalken er ikke alles interesse. Liker å se på design klær og utviklingen. Hva kommer tilbake og hva som forandres fra de originale snitt. Dog ikke så intrissert å gå med hva som er "in" da jeg selv har min egen stil:) som er normalen

Ahh... Så er det derfor ja. Bryr meg lite om mote jeg. Har min egen stil, og det har jeg nok i tenker jeg. Har sett nok bilder fra catwalken til å bare tenke "what the heck??" :D:hilarious:

Ahh... Så er det derfor ja. Bryr meg lite om mote jeg. Har min egen stil, og det har jeg nok i tenker jeg. Har sett nok bilder fra catwalken til å bare tenke "what the heck??" :D:hilarious:
:) myr morsomt og ubrukelig ting det kan jeg være enig i:)

Sminke seg slik at man ser usminka ut. Bohem stilen har vel vært en stund med noen vrier it i fra årstiden nå. Ekspertene så mener jeg mote bloggere og journalister/motedesignere ( på siste moteshow på catwalken
Jeg barberte av håret på vgs. Brukte bare maskara. Det hadde jo aldri i verden vært aktuelt nå. Men da var det veldig kjekt. Og håret ble så mye finere da det vokste ut igjen! :D

Jeg barberte av håret på vgs. Brukte bare maskara. Det hadde jo aldri i verden vært aktuelt nå. Men da var det veldig kjekt. Og håret ble så mye finere da det vokste ut igjen! :D
Samme her.

Etter å ha en eneste stor kattefloke på hodet mitt nå, så ser jeg nesten ingen annen utvei :'(

Back
Topp