Angelica89
Elsker forumet
Hei folkens! Jeg er en såkalt "Buzzador". Det betyr at jeg få teste produkter som nylig har kommet på markedet, dele dem med venner og kjente, for så å gi tilbakemelding til produsenten. Kjempespennende!
Buzzador trenger flere folk, og gjeren folk med små barn! Kom igjen folkens, meld dere på! Det er helt graits, og dere får muligheten til å teste produkter :) Dessuten får jeg poeng ved å "verve"
Klikk på denne linken for å melde deg på! : www.buzzador.com
"Nå i 2011 er det mange spennende bedrifter som banker på døren og vil gjøre kampanjer med Buzzador, - og foreldre til småbarn og babyer er som vanlig svært etterspurte. Derfor trenger vi å bli fler.
Så hva gjør vi da? Jo, vi tar hjelp av våre venner Buzzadorene. Følgende målgrupper trenger vi å fylle på:
- Gravide
- ...og/eller foreldre med småbarn født 1. februar 2009 eller senere
Kjenner du noen som er gravid eller har småbarn?
Tror du at den personen skulle like å være en Buzzador, og få sjansen til å prøve spennende produkter og tjenester, og diskutere disse med vennene sine?"
Så meld deg på da vell! Kan prøve grøt og masse annet nye produkter :D
Brukernavnet mitt er angelica89 :)
Buzzador trenger flere folk, og gjeren folk med små barn! Kom igjen folkens, meld dere på! Det er helt graits, og dere får muligheten til å teste produkter :) Dessuten får jeg poeng ved å "verve"
Klikk på denne linken for å melde deg på! : www.buzzador.com
"Nå i 2011 er det mange spennende bedrifter som banker på døren og vil gjøre kampanjer med Buzzador, - og foreldre til småbarn og babyer er som vanlig svært etterspurte. Derfor trenger vi å bli fler.
Så hva gjør vi da? Jo, vi tar hjelp av våre venner Buzzadorene. Følgende målgrupper trenger vi å fylle på:
- Gravide
- ...og/eller foreldre med småbarn født 1. februar 2009 eller senere
Kjenner du noen som er gravid eller har småbarn?
Tror du at den personen skulle like å være en Buzzador, og få sjansen til å prøve spennende produkter og tjenester, og diskutere disse med vennene sine?"
Så meld deg på da vell! Kan prøve grøt og masse annet nye produkter :D
Brukernavnet mitt er angelica89 :)