Buzzador

Fru Ugle

Glad i forumet
Hei folkens! Jeg er en såkalt "Buzzador". Det betyr at jeg få teste produkter som nylig har kommet på markedet, dele dem med venner og kjente, for så å gi tilbakemelding til produsenten. Jeg synes det er kjempekjekt! [:D] Hittil har jeg vært med å teste Natusan First Touch, og Nestlé grøt.

Buzzador trenger flere folk, og gjeren folk med små barn! Kom igjen folkens, meld dere på! Det er helt graits, og dere får muligheten til å teste produkter :) Dessuten får jeg poeng ved å "verve" [8|]

Klikk på denne linken for å melde deg på! : http://www.buzzador.com/index.php/nb/?refstr=monica.jersin@hotmail.com

"Nå i 2011 er det mange spennende bedrifter som banker på døren og vil gjøre kampanjer med Buzzador, - og foreldre til småbarn og babyer er som vanlig svært etterspurte. Derfor trenger vi å bli fler.

Så hva gjør vi da? Jo, vi tar hjelp av våre venner Buzzadorene. Følgende målgrupper trenger vi å fylle på:

- Gravide
- ...og/eller foreldre med småbarn født 1. februar 2009 eller senere

Kjenner du noen som er gravid eller har småbarn?

Tror du at den personen skulle like å være en Buzzador, og få sjansen til å prøve spennende produkter og tjenester, og diskutere disse med vennene sine?
"

Håper maaaaange melder seg på [:D]

Er allerede det, og synes det er kjempe morsomt ;D

Og det er heeeelt gratis? [8D] Hvordan funker det etter man har mottatt ett produkt da? Hadde vært gøy å prøvd det kanskje [8D]

ORIGINAL: MetteJ

Og det er heeeelt gratis? [8D] Hvordan funker det etter man har mottatt ett produkt da? Hadde vært gøy å prøvd det kanskje [8D]

Helt gratis [:D] Man får en pakke med masse prøveprodukter som man får prøve selv, og dele ut til venner og kjente. Så kan du levere såkalte "lynrapporter" om hva du synes etter du har prøvd produktet, eller om tilbakemeldinger du får fra andre. Det er ingen tvang å levere lynrapporter, men det kan lønne seg.

På slutten av kampanjeperioden må du levere en sluttrapport. Der får du en del spørsmål du svarer på. Enkelt og greit! :)

Får påminnelse på email :)

Kjempegenialt! Er med på det selv [:)]
Jeg glemmer alltid lynrapporter da, hva utløser det? At man får vært med på flere kampanjer?

ORIGINAL: .Lolla.

Skal melde meg på senere [:D]

Jaaaaaaaa [:D] Bruk linken, sånn at jeg får poeng [8|]

ORIGINAL: Elsker Brus

Kjempegenialt! Er med på det selv [:)]
Jeg glemmer alltid lynrapporter da, hva utløser det? At man får vært med på flere kampanjer?

Jeg vet ikke helt jeg. Leverte ingen lynrapporter på den første kampanjen jeg var med på, men fikk likevel være med på flere. Men det skader sikkert ikke å gjøre det [8|] Må jo svare på man ikke har levert lynrapporter [8D]

Trykka på linken jeg.. men jeg var visst allerede medlem [8D]
Haha.. hadde helt glemt det jeg.. Og har ikke tenkt noe på det i det hele tatt siden jeg aldri har mottatt noenting [8|]

hva er brukernavnet ditt da?verver meg nå;)

Jeg brukte linken og meldte meg på :)

ORIGINAL: baby_doll

hva er brukernavnet ditt da?verver meg nå;)

Takk [:D] Brukernavnet mitt er monica.jersin@hotmail.com

ORIGINAL: Neah

ORIGINAL: Chibi

Trykka på linken jeg.. men jeg var visst allerede medlem [8D]
Haha.. hadde helt glemt det jeg.. Og har ikke tenkt noe på det i det hele tatt siden jeg aldri har mottatt noenting [8|]

samme her[:-]

ORIGINAL: Mexxie

ORIGINAL: Neah

ORIGINAL: lillebebis

Er allerede det, og synes det er kjempe morsomt ;D

Nå har jeg registrert meg, hvor lenge går det før man får noe tilsendt da? [8D]

Back
Topp