P pandalise Gift med forumet 2 Sep 2010 #1 Jeg leverte ikke rapport i tide for den Drikki, jeg årket rett og slett ikke. Men alikvel kunne jeg leveren den nå og melde meg på pampers-kampanjen? hih
Jeg leverte ikke rapport i tide for den Drikki, jeg årket rett og slett ikke. Men alikvel kunne jeg leveren den nå og melde meg på pampers-kampanjen? hih
P pandalise Gift med forumet 2 Sep 2010 #2 ORIGINAL: nette2010 hvordan melder man seg på kampanjer? [8|] får mail om det, hvis du er en buzzador?
ORIGINAL: nette2010 hvordan melder man seg på kampanjer? [8|] får mail om det, hvis du er en buzzador?
P pandalise Gift med forumet 2 Sep 2010 #3 ORIGINAL: nette2010 ORIGINAL: pandalise ORIGINAL: nette2010 hvordan melder man seg på kampanjer? [8|] får mail om det, hvis du er en buzzador? okei... meldte meg på som buzzador igår :p Oki, til meg tok det en stund før jeg fikk kampanjer[:)]
ORIGINAL: nette2010 ORIGINAL: pandalise ORIGINAL: nette2010 hvordan melder man seg på kampanjer? [8|] får mail om det, hvis du er en buzzador? okei... meldte meg på som buzzador igår :p Oki, til meg tok det en stund før jeg fikk kampanjer[:)]