Buuuuuuu...

Tananka

Glad i forumet
buer litt for at det er så lite aktivitet her! 



Hvilke planer har dere for nyttårsferiringa da?
Vi reiser på hyttetur med et vennepar i morgen 

 
Det blir nok til at vi drar til mamma å er der med mine 3 søstre med mann og barn :)
Jeg skal lage dronning maud om formen blir bedre :D vært syk siden onsdag nå og har en infeksjon i kroppen.. legen mente også at jeg var overbelastet/stresset.. så det er max chill out.. fikk sykemld på 2 uker men har jo fri til etter helgen så får se om jeg trenger den :)

Kos dere masse masse på hytta :) 
 
Vi skal til beybin88 og feire med hennes familie, så vi bli 4 voksne og 5 barn :) Kjempekoselig!! :)
Og så skal vi sove over. Ikke at det er så langt mellom oss ( hele 17 minutt he he), men med tanke på ungene og spesielt febbisene våre, så er det like greit vi overnatter :) :)
 
Blir vel rolig feiring med familyen :) jeg er invitert på fest...men orker ikke noe fyll, kanskje jeg drar en tur etter snuppa har lagt seg, bare for å hilse på :) a certain someone hadde lyst til at jeg skulle være med dit så :P
 
blir enten med mamma og pappa, eller så blir det heime med min kjære og heeeeilt roleg;)

Roleg blir det uansett, men vi får sjå ;)
 
Me blir heima å feire, får besøk av et vennepar så hos oss blir det bare mini som barn... Men men han ska jo sove uansett:)
 
Vi skal overnatte hos svigers. 8 voksne og 2 småtroll. Ikke hæla i taket med andre ord, men familietid, god mat og champis. Crazybaby sover nok gjennom fyrverkeriet. :)
 
Back
Topp