buuuuu for x factor

Veldig enig!!!

Utseende er ikke alt!!

http://www.youtube.com/watch?v=xUdWyudcfN4&feature=related
Fantastisk flink[:)] Trist at hun ikke ble med videre[:(]

Syntes hu skulle gått videre ja!! For en vanvittig fin stemme hu har!!!

NEEEEEEIIII røk HUN ut????[:(][:(][:(][:(] hun var dritflink.... hva sa dommerne da??

ORIGINAL: Juliett

ORIGINAL: Juliette

ORIGINAL: *MissJ*

Hvis det er Elin det er snakk så ja, hun hadde fortjent å være med videre. Han valgte jo bare bimboer jo.... mannf.....

Øyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy! Ikke kall kusina mi en bimbo[:'(][:@] Lise er kusina mi, smart som faen!

Og kim av de va det??

Hun hadde langt, krøllete lyst hår, olashorts og hvit bluse

Jaa, hun var den eneste grunnen til at jeg gadd å se x-faktor! Heia på henne[:)] 

var sikker på at hun skulle være med jeg[8|] Ble rett og slett litt sint jeg[>:][>:]

ORIGINAL: HannahSofiesMamma

ja! huff[:(]
kjempe flink va ho!
Helt enig,ble litt lei meg no[&o]

Hvis det er Elin det er snakk så ja, hun hadde fortjent å være med videre. Han valgte jo bare bimboer jo.... mannf.....

Øyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy! Ikke kall kusina mi en bimbo[:'(][:@] Lise er kusina mi, smart som faen!

Og kim av de va det??

Tror kusinen din kommer til å nå langt i x-faktor. Hun har hele pakka da, utseende, sjarm og stemme.

Hun er veldig stor motsetning til Elin som ikke har vært like heldig med utseende, men som kanskje har litt finere stemme. Syns jeg ihvertfall.

Syns begge de to skulle videre. Syns heller hun som sang som nr. 2 skulle ut.

Sorryyyy[&:]! Litt revet med[:)]. Men jeg synes han kunne tatt med et mangfold av artister... ikke bare jenter med langt lyst hår som kan synge passe greit. De kan synge myye bedre enn meg asså, men synes ikke disse jentene har x-factor. Det er min mening[;)].

HALLO!!!

Elin kommer med i showet......Bare vent å se!!!![:)][8D][:)][8D]

ORIGINAL: TheusOgNuska

JA!!!!!!!!!!!!!!!

valgte hun andre BARE PGA utseende, kan jeg vedde 1 mill på!

Ja, og scenetekke. Teit, for hun der Elin sang jo så gakk-gakkene kom poppende opp på armene mine. [:(] TEIT!

Sorryyyy[&:]! Litt revet med[:)]. Men jeg synes han kunne tatt med et mangfold av artister... ikke bare jenter med langt lyst hår som kan synge passe greit. De kan synge myye bedre enn meg asså, men synes ikke disse jentene har x-factor. Det er min mening[;)].

Hehe skjønner du ble revet med[;)]Men Lise har ikke vært så profilert i programmet ennå, og hun kan faktisk synge kanonbra. Hun har allerede lang karriere som jazz og r&b artist, har sunget med Kåre Konradi og mange andre kjente, samt hatt egne konserter for fulle saler[:)] Er bare liiiiittt stolt, skjønner du, så jeg må jo bare pese litt med dette[:D]

ORIGINAL: Hello_Cupcake

Og kim av de va det??

Tror kusinen din kommer til å nå langt i x-faktor. Hun har hele pakka da, utseende, sjarm og stemme.

Hun er veldig stor motsetning til Elin som ikke har vært like heldig med utseende, men som kanskje har litt finere stemme. Syns jeg ihvertfall.

Syns begge de to skulle videre. Syns heller hun som sang som nr. 2 skulle ut.

Ja, tror hun vil nå langt. Men altså, er helt enig med dere alle ang Elin. Syns det var utrolig trist at hun ikke kom med videre, ganske ubegripelig, hun har jo en helt usannsynlig vakker stemme..[:(]

Hehe skjønner du ble revet med[;)]Men Lise har ikke vært så profilert i programmet ennå, og hun kan faktisk synge kanonbra. Hun har allerede lang karriere som jazz og r&b artist, har sunget med Kåre Konradi og mange andre kjente, samt hatt egne konserter for fulle saler[:)] Er bare liiiiittt stolt, skjønner du, så jeg må jo bare pese litt med dette[:D]

Skjønner du er stolt[;)]. Gratulerer masse til kusina di.

Håper noen plukker henne opp og gir jenta en kontrakt!
[:)]

Back
Topp