Buuu, bekkenproblemer!

BellaBanana

Betatt av forumet
Andre som sliter ned bekkenet? Og går dere til noe behandling? Jeg har ikke kjent noe særlig i bekkenet før for fire dager siden, og i dag var jeg hos legen og fikk fysiohenvisning og 25% sykemelding. Det kom så fort!

Jaaaa! Har hatt det siden ca uke 10 :( Har nettopp fått henvisning til fysio, leter etter en flink. Heller litt mot Bekken&Barn tror jeg. Kanskje prøve kiropraktor også i tilfelle det er låsning? Er 50% sykemeldt og helt gåen etter jobb eller andre aktiviteter. Sliter med å ta på sokkene til og med :P

Joa, her skrangler bekkenet. Begynte noen uker før påske. Har fått lånt meg et bekkenbelte, og det hjelper litt. Bruker det om jeg må gå og stå mye....

Jeg sliter litt variert. Skal låne bekkenbelte av ei på jobb og skal begynne å gå til fysio. Håper at det ikke blir verre :(
Da blir dette et laaaangt svangerskap!

Jeg har også smerter i bekkenet og ryggen...deilig kombinasjon. Jobber 70%, er det jeg gjør til vanlig. Men får gå så mye turer jeg vil og kan svømme midt på dagen, så det fungerer på et vis!

Jepp, 100 % sykmeldt, går på krykker, strengt tatt helt immobil. Har henvisning til fysio og første time på mandag, håper det hjelper. Prøvde en tur i svømmehallen i dag, men kan ikke sparke fra med bena i hverken rygg, crawl eller bryst, og butterfly er jeg for dårlig form til, holdt på å drukne etter 50 meter, og besvimte nesten, (flaks mannen var med), så det fungerte ikke særlig godt :( Det er ikke vondt når jeg sitter stille, men blir jo veldig øm i ryggen av å sitte så mye, ikke vant til det. Klynker i søvne hver gang jeg prøver å snu meg om natten i følge mannen. Stakkars, så blir ikke mye søvn på ham heller...

Jeg har mange rundt meg og i familien som har slitt skikkelig med bekkenet, både under svangerskap og etter, og er livredd for å bli slik selv. Jeg har en travel jobb på et sykehus, og synes det er så vanskelig å finne en god balanse. Jeg greier ikke sitte og se på at mine kollegaer har det ekstra travelt fordi jeg må ha pause, samtidig sier alle at om jeg pusher meg blir det verre. Og tanken på å ha det så mye verre enn det er nå i fem måneder må jeg si frister lite om det kan unngås. Og jeg som hadde så lyst til å jobbe helt frem til permisjon, og å bli en bæremamma :(

Jeg har bekken problemer, sr hatt de siden uke 10:( har vært på en time hos fysio og skal vell fortsette å gå dit! Er 100 % sykmeldt og kommer nok til å gå over på svangerskapspenger!

Er foresten en prioriteringssak for min del, prioriterer å være en god mamma og en god samboer isteden for å bruke de på å ødlegge me på jobb! Dei to andre gangene har eg jobbet 100 % nesten helt til slutt.. Og med nr 2 hadde jeg problemer nesten 1 år etterpå:( så denne gangen tar jeg vare på meg selv!

Back
Topp