Butikker på Lillehammer/Gjøvik

Pistasje

Forelsket i forumet
Marsmellows-15
Er det noen som vet hvilke butikker som finnes på Lillehammer, Gjøvik eller evt. Hamar som har godt utvalg på barneutstyr?

Tenker da på sånt som vogn, seng og annet utstyr. :)
 
Det er en butikk på CC Gjøvik som er skikkelig fin. Engler og cowboyer heter den! Er like ved La Baguette.
Der har de såå mye fine klær, vogner, mye barnemøbler og sånne ting.


Sent from my iPad using BV Forum
 
På Lillehammer er det bare baby care. De har en del. Det finnes også en som heter Go ungen, men de skal legge ned så det har ikke så mye igjen. Er 30% på alle varer til det er tomt, så kan jo hende du kan finne noe der som du trenger:)
 
Da skal jeg sjekke ut de hvertfall :) 30% høres veldig kjekt ut, trenger jo nesten alt vi da! Verdt å se om det er noe bra igjen hvertfall :)
 
På Maxi Hamar har de Lekehuset. Forhandler av Emmaljunga bla.
De er medlemmer av BabyCare og kan skaffe det de har også. Mye fint :)
 
Da skal jeg sjekke ut de hvertfall :) 30% høres veldig kjekt ut, trenger jo nesten alt vi da! Verdt å se om det er noe bra igjen hvertfall :)

Bare utplukket størrelser og lite utvalg igjen (synes det egentlig har vært det hele veien). Lite/ingen utstyr og ikke kjente merker. Butikken er på størrelse med en liten vilabutikk. Et rom bare... Ikke verdt å reise langt for de 30_%
 
Bare utplukket størrelser og lite utvalg igjen (synes det egentlig har vært det hele veien). Lite/ingen utstyr og ikke kjente merker. Butikken er på størrelse med en liten vilabutikk. Et rom bare... Ikke verdt å reise langt for de 30_%
Trenger ikke være kjente merker for at det skal være bra da.
Jeg kjøpte vogna vår der, kjempefornøyd:)
Ting som stellebord og seng trenger heller ikke være noe spesielt merke.
Men enig at det ikke er så mye igjen nå, de har jo hatt salg en stund.
Lillehammer er en fin by å reise til uansett;)
 
Bor ikke langt unna Lillehammer, og er der innimellom uansett jeg. Så reiser nok innom hvis jeg er i nærheten uansett :) Har ikke begynt å handle noe særlig enda da, vil vente til etter ultralyden. Men finner jeg noe billig som jeg vil ha så er det kjekt å få kjøpt det :)
 
Back
Topp