Butikker/nettsider -mamma klær

Mammasjenter

Blir kjent med forumet
Gjerne legg inn tips til butikker/nettsider hvor man kan få kjøpt mamma klær utenom H&M. xsmile9
Kjenner det klør i fingrene etter å handle tøy til meg selv, men synes utvalget på HM er noe lite og stusselig. :woot:
 
Syns det ofte er så hinsides dyrt. Jeg har tenkt å holde meg til bonprix, der er prisene temmelig fornuftige:) Jeg kjøper uansett bare bukser, ser ikke poeng med andre klær for så kort tid. Blir isåfall vinterjakke om jeg ikke får igjen den jeg har om noen mndr...
 
Last edited:
Ja, zalando har godt utvalg! HM også, på nett.

Tror jeg kommer til å hente frem og prøve det jeg hadde sist. Hadde to bukser og 1 julekjole ellers brukte jeg «vanlige» klær bare i større størrelser. Synes mye av mammaklærne er dyre for så kort tid og gjerne litt kjedelige :rolleyes: Det som var gull verdt derimot var noen mammatights og strømpebukser! Da kunne jeg behagelig bruke skjørt og kjoler utover vinteren.

Tenker det er viktigere med gode amme-bh’er og litt ammetopper (hvis du planlegger å amme) når den tid kommer :) Men vi er jo alle forskjellige med forskjellige behov og budsjett :)
 
Jeg likte HM sine bukser, men la på meg så mye at 3 av 4 spjæret ila svangerskapet:hilarious: Tror likevel jeg kommer til å kjøpe de samme igjen nå.

Men ønsker meg egentlig også en gravid-tights. Dette blir siste barnet, så jeg gidder ikke legge allverdens med penger i det. Blir mest til hjemmebruk. Tips? Slank til vanlig, tjukk som gravid :rolleyes:
 
Jeg tenkte under forrige svangerskap at jeg ikke skulle kjøpe noe særlig ekstra mamma klær utenom bukser, undertøy og ett par t-skjorter, det gjorde jeg heller ikke.... og jeg angret. Følte at ingenting passet når magen hadde vokst en del, selv om de egentlig gjorde det. Følte meg rett og slett utilpass i klærne jeg hadde. Derfor kommer jeg til å kjøpe litt ekstra klær dette svangerskapet :happy:Og tenker at det er en fin måte å glede seg over svangerskapet.

Zalando har jo en del fint, samme med vero moda og mamalicious. Asos.com har en god del de også, selv om det er fra utlandet.
 
Jeg likte HM sine bukser, men la på meg så mye at 3 av 4 spjæret ila svangerskapet:hilarious: Tror likevel jeg kommer til å kjøpe de samme igjen nå.

Men ønsker meg egentlig også en gravid-tights. Dette blir siste barnet, så jeg gidder ikke legge allverdens med penger i det. Blir mest til hjemmebruk. Tips? Slank til vanlig, tjukk som gravid :rolleyes:
Jeg eelsker Boob sin once on never off-tights! (Og once on never off easy pants :p) Kjøpte min her:
https://www.jollyroom.no/mamma/mamm...s/boob-gravidleggings-once-on-never-off-svart

Er jo litt dyrere enn det sikkert er på for eksempel HM, men den er så fantastisk myk og deilig at for meg var det helt klart verdt det :happy:
 
Back
Topp