Butikker man kan teste barnevogner i?

Starflower

Gift med forumet
Himmelbarn
Oktoberbarna 2021♡
Aprilspirene 2024❤️
Jeg blir gal av å lete etter barnevogn. Finner mange fine på jollyroom, men vil jo gjerne teste dem først og ingen fysiske butikker har noe annet enn emmaljunga og buggabo føler jeg. Vi skulle egentlig kjøpe noe brukt, men så kom vi til å tenke på at vi har en liten til påvei og da etterhvert må bytte vogn uansett, så vi ble enige om å kjøpe en søskenvogn nå og satte oss et budsjett på 10k.
Fant cybex gazelle s på jollyroom som så veldig fin ut, men den finnes ikke i noen fysiske butikker.
Vet dere om noen butikker som har godt utvalg av barnevogner?

Kommer jo an på hvor du bor da, men mener det er Østlandet?
Isåfall skal Babybanden på Skøyen ha godt utvalg i ulike vogner og plass til å prøvetrille
https://www.babybanden.no/blog/velkommen-til-babybanden-oslo

Babyshop har også butikker ulike steder. For å slippe bomtur kan du alltids ringe til butikken og høre om de har en utstillingsmodell av den vogna du vil prøve. De har vogna du nevner i nettbutikk så burde finnes i en fysisk butikk også :)

https://www.babyshop.no/søskenvogner/s/679

https://help.babyshop.com/hc/no/articles/360023156114-Våre-butikker

Rudo har vel fysisk butikk. Uten at jeg kan si noe om hvilke merker de fører.

Har sjekket de butikkene, men det er kun babyshop som fører cybex såvidt jeg har forstått. Babybanden hadde opphørssalg for et års tid siden så trodde de bare hadde nettbutikk nå? Rudo har jeg også sjekket, men det går bare i de samme vognene. Tror de hadde en som het silver cross som kan være aktuell. Emmaljunga har jeg egentlig innsett at blir for stor og tung for oss, og buggabo har jeg ikke god erfaring med, i tillegg er den helt utrolig dyr.

Fant cybex gazelle s på jollyroom som så veldig fin ut, men den finnes ikke i noen fysiske butikker.
Babycare ser ut til å ha den vognen. :happy:

Ellers: Veldig lurt å teste! Jeg hadde egentlig skikkelig bestemt meg for vogn ut fra det jeg leste i ca hundre tester osv på nett, men den ble kjapt vraket etter butikkbesøk.

Babycare ser ut til å ha den vognen. :happy:

Ellers: Veldig lurt å teste! Jeg hadde egentlig skikkelig bestemt meg for vogn ut fra det jeg leste i ca hundre tester osv på nett, men den ble kjapt vraket etter butikkbesøk.
Ja vi fant den der! Følte den var litt skranglete etter vi fikk se en uppababy vista, så nå er vi skikkelig usikre på hvilken. Vi har egentlig ikke råd til å gå for uppababy, men etter vi så den ser alle andre dårlige ut i forhold.

Ja vi fant den der! Følte den var litt skranglete etter vi fikk se en uppababy vista, så nå er vi skikkelig usikre på hvilken. Vi har egentlig ikke råd til å gå for uppababy, men etter vi så den ser alle andre dårlige ut i forhold.
Ja, det er ulempen med premium-vogner. :woot:
Jeg var plutselig villig til å strekke vognbudsjettet ganske langt da vi var i butikken. :facepalm: Heldigvis er jeg for gjerrig pluss at vi kjøpte ikke med en gang; brukte litt mer tid på å forske først og bestilte på nett (mest fordi fargen jeg forelsket meg i var lite tilgjengelig).

Ja, det er ulempen med premium-vogner. :woot:
Jeg var plutselig villig til å strekke vognbudsjettet ganske langt da vi var i butikken. :facepalm: Heldigvis er jeg for gjerrig pluss at vi kjøpte ikke med en gang; brukte litt mer tid på å forske først og bestilte på nett (mest fordi fargen jeg forelsket meg i var lite tilgjengelig).
Hadde du sett på vogna du kjøpte på nett i butikk først? Jeg er så redd den er veldig sjanglete eller alt for lav eller høy.

Hadde du sett på vogna du kjøpte på nett i butikk først? Jeg er så redd den er veldig sjanglete eller alt for lav eller høy.
Ja. Og hadde ikke sett på den i det hele tatt før vi kom i butikken, faktisk. Mener det sto mellom to vogner etter butikkrunden, så ble den ene vraket etter hjemkomst (fordi den gikk ut av produksjon og ikke ville ha deler tilgjengelig mer enn i ett år = lavere verdi ved videresalg).

hva med å se på Finn? Mange strøkne vogner der

hva med å se på Finn? Mange strøkne vogner der
Har lett på finn for det pleier somregel å være mye bra der, men alt jeg fant var så slitt. Vi endte opp med en uppababy vista v2, fikk litt avslag for å melde oss inn i kundeklubben.

Jeg kaster inn et forslag: hva med å droppe søskenvogn (dårligere og dyrere utvalg), og heller kjøpe en god bæresele til toddler? Da kan dere kjøpe den vogna dere ønsker til bruk her og nå + til lille som kommer, og bruke bæreselen om storesøsken blir slitne. Alternativt søskenbrett/ståbrett til barnevogna.

Ellers har jeg sympati for utfordringen, har selv kjøpt barnevogn «i blinde» pga ikke mulighet for å teste i butikk.

Jeg kaster inn et forslag: hva med å droppe søskenvogn (dårligere og dyrere utvalg), og heller kjøpe en god bæresele til toddler? Da kan dere kjøpe den vogna dere ønsker til bruk her og nå + til lille som kommer, og bruke bæreselen om storesøsken blir slitne. Alternativt søskenbrett/ståbrett til barnevogna.

Ellers har jeg sympati for utfordringen, har selv kjøpt barnevogn «i blinde» pga ikke mulighet for å teste i butikk.
Storesøster kan ikke gå enda, ikke krype heller, så jeg antar ikke hun blir den stødigste på beina innen neste kommer. Typiske hadde jo vært om det var tvillinger denne gangen.. har hatt veldig høy hcg og vært mer kvalm enn vanlig. Krysser fingrene for at det bare er en, og har lest om mange med ca samme nivå som bare har fått en, så det går nok bra.

Back
Topp