Butikk med mange barnevogner

snart_vår_tur_igjen

Gift med forumet
Novemberbarna 19
Augustlykke 2022 ❤️
Utmarsj 2024
Holder på å kikke etter barnevogn og har funnet mange fine på nett, men ingen av butikkene jeg har vært innom har de utstilt. Har generelt blitt veldig skuffet over utvalget av barnevogner i butikk.

Noen som vet om noen butikker som har mer enn ti barnevogner utstilt mellom Stavanger og Oslo? Eventuelt er det bedre å reise til Sverige? Føler meg ekstremt gammeldags som vil se vogn før den kjøpes, men når det er så mye penger og et så viktig hjelpemiddel må den sees, og testes, før kortet dras.

Holder på å kikke etter barnevogn og har funnet mange fine på nett, men ingen av butikkene jeg har vært innom har de utstilt. Har generelt blitt veldig skuffet over utvalget av barnevogner i butikk.

Noen som vet om noen butikker som har mer enn ti barnevogner utstilt mellom Stavanger og Oslo? Eventuelt er det bedre å reise til Sverige? Føler meg ekstremt gammeldags som vil se vogn før den kjøpes, men når det er så mye penger og et så viktig hjelpemiddel må den sees, og testes, før kortet dras.

Barnas hus synes jeg har mye utstilt :)

Babyshop har en del.
Evt ta en tur til DK? liten opplevelsestur i sommer?
Babybanden har vist også en del men deg er jo Oslo

Barnas hus synes jeg har mye utstilt :)

Har sjekket både i Arendal og Kristiansand. Maksimum 10-15 stykk (og det er inkludert alle triller også).

Minnes de «gamle» butikkene hvor vognene sto på rekke og rad og man ikke klarte å telle hvor mange som egentlig var utstilt. Ble jo så overveldet at man nærmest ikke klarte å velge.

Babyshop har en del.
Evt ta en tur til DK? liten opplevelsestur i sommer?
Babybanden har vist også en del men deg er jo Oslo

Danmark er jo ikke nødvendigvis så langt unna. Ikke Oslo heller for den saks skyld :-) Gjør ikke noe av en liten kosetur og fire-fem timer reisevei

Har sjekket både i Arendal og Kristiansand. Maksimum 10-15 stykk (og det er inkludert alle triller også).

Minnes de «gamle» butikkene hvor vognene sto på rekke og rad og man ikke klarte å telle hvor mange som egentlig var utstilt. Ble jo så overveldet at man nærmest ikke klarte å velge.

Jeg var i Osloområdet, og synes det var mye som var utstilt. Men kan jo ha vært rundt 15 ulike modeller. Men mulig de har ting på lager så du kan se, slelv om jeg fikk inntrykk av at de hadde alle alternativene i butikken også. Men oslotur er uansett koselig da, og da kan du besøke flere butikker også :)

Barnas hus her i haugesund har veldig mange utstilt. Men det kommer jo ann på om det er en «eldre» barnevogntype du er på jakt etter? Som regel finner jo en de nyeste og mest solgte varer i butikker.

Jeg sjekket opp barnevogn i Danmark da vi skal der i sommer, men me krona så høy var det dyrere å kjøpe der. Så vi fant til slutt brukt

Babybanden på Skøyen anbefales! Der kan du også testtrille på forskjellige underlag. Digga den butikken!

En butikk i Solbergelva har sikkert 40 vogner, men det er ikke 40 forskjellige,de har 2(eller i hvert få, emmaljunga og brio som jeg husker) merker, men alle mulige farger og variasjoner.. Barnashus på Alna i Oslo skal visstnok også være bra.

Babybanden på Skøyen og baby shop på Billingstad er gode. Da har man fått sett det meste av vogner tror jeg

For bare få år siden hadde Oslo mange store babybutikker. De er stengt ned. Også utenfor Oslo. Den store Babyshop-butikken på Ski storsenter ble lagt ned og de åpnet i et lite lokale et annet sted på senteret.

Grunnen? Netthandel. Så vognene har blitt mye billigere og lettere tilgjengelig, men det er vanskeligere å få sett og prøvd vogner i praksis.. :-/

På vei hjem fra sommerferie i Danmark i fjor kjørte vi gjennom Sverige og stoppet på Nordbysenteret, der var det en butikk med godt utvalg av vogner.

Back
Topp