Trenger virkelig tips og råd til korleis eg kan få min 3 mnd gammel baby til å sovne av seg sjøl når han skal ha kviler.. Eg prøvd for nåken veke siden men fekk som regel beskjed at han er jo så liten og trenger nærkontakt så om han liker å busses i søvn gjer ingenting så stresset ikkje med da. Så blir han så fort øvetrøtt og har begynt å føra opp alle kvilane slik at me kan laga til ein rutine, men han blir super sint når eg legger han ner, og klarer ikkje la han grina for lenge, så ender opp med å bussa og då er han fortsatt sint og til slutt øvetrøtt, sånn er det kver kvil, kver dag, og kan ta over ein halvtime før han sovner, så begynner å bli veldig sliten :/ Heldigvis sover han om natta så eg har energi til alt dette om dagen.. kansje andre han hatt samme problem og fått det til? Han legger på seg masse så trur ikkje det er melka som gjer at han er så sint? Pappen er på rotasjon så er tøft når han er vekke og ikkje kan avlaste litt, så håper på å få ein fin rutine på alt snart og eg sleppen å kvi meg kver gang han skal ha ein kvil