Buss til Aker sykehus?

Happygirl84

Forumet er livet
VIP
Noen som er kjent?

Står man kan ta Buss: nr 31, 33 og 58

Hvilken av bussene er best? Og går de da fra galleriet og rett til Aker? (tr.heimsveien)

Skal ta buss til galleriet (norway bussexpress) og lurer på om jeg skal ta buss eller drosje videre til Aker..

men bussen stopper rett utenfor aker sykehus
31 bussen stopper rett utenfor

ORIGINAL: reidis

men bussen stopper rett utenfor aker sykehus
31 bussen stopper rett utenfor

Og denne 31 bussen går fra?

ORIGINAL: Happygirl84

ORIGINAL: Mrs Lutz

www.trafikanten.no [;)]

Har sett på den.. Mulig jeg er stokk dum,men jeg skjønner ikke så mye av den.. Hehe..
ingen av de bussene som går til aker sykehus går bra bussterminalen (galleriet). så du må nok gå bort til brugata og ta buss 31 eller 32 derfra.

www.trafikanten.no [;)]

Har sett på den.. Mulig jeg er stokk dum,men jeg skjønner ikke så mye av den.. Hehe..
ingen av de bussene som går til aker sykehus går bra bussterminalen (galleriet). så du må nok gå bort til brugata og ta buss 31 eller 32 derfra.

Jeg som er såååå kjent ;) Aner ikke hvor brugata er jeg.. Hehe..

www.trafikanten.no [;)]

utenfor gunerius vis du vet hvor det er?

ORIGINAL: reidis

www.trafikanten.no [;)]

utenfor gunerius vis du vet hvor det er?

Dessverre :( Hehe.. Kan prøve å finne på kartet da ;)

bussterminalen ligger rett ved spektrum. på andre siden av spektrum ligger gunerius. på andre siden av gunerius igjen ligger brugata holdeplassen. se på kart du, ikke vanskelig. folk på gata kan sikkert peke ut veien for deg også[:)]

bare spør noen på gata.. tar maks 5 min å gå fra terminalen

bussterminalen ligger rett ved spektrum. på andre siden av spektrum ligger gunerius. på andre siden av gunerius igjen ligger brugata holdeplassen. se på kart du, ikke vanskelig. folk på gata kan sikkert peke ut veien for deg også[:)]

Takk takk :) Titta på kartet nå, og det skulle da ikke være så vanskelig å finne frem :)
LITT billigere med buss enn drosje liksom ;)

Back
Topp