BUSS FRA CHARLOTTENBERG TIL OSLO

Charlie

Glad i forumet
VIP
Jeg finner ingen steder hvor det står at det går buss fra og til charlottenberg. Reiser til Oslo om en uke og skal til Sverige så derfor spør jeg her :-) Noen som vet om det går buss fra og til dit? Vet det går tog via Kongsvinger :-)

Går fra Oslo til Svinesund(Nordby senteret) hvertfall.
Til Charlottenberg vet jeg ikke.

Jeg finner ingen steder hvor det står at det går buss fra og til charlottenberg. Reiser til Oslo om en uke og skal til Sverige så derfor spør jeg her :) Noen som vet om det går buss fra og til dit? Vet det går tog via Kongsvinger :)

Tror du må gjennom et bussbytte på Kongsvinger, men det må man vel dersom man
skal ta tog også:)

Buss:
http://rp.hedmark-trafikk.no/scripts/TravelMagic/TravelMagicWE.dll/?context=wap.xhtml&from=Oslo Bussterminal (Oslo)&to=Charlottenberg Shoppingcenter (0742)&direction=1&Date=25.02.2016&time=11:27&now=1&lang=no&referrer=www.hedmark-trafikk.no

Vet at til nordby senteret i svinesund så tar det over 3 timer med buss for alle må innom Halden først og da er det lettere å komme seg til charlottenberg vil jeg tro med tog til Kongsvinger for så tog videre. Var bare visst det går buss fra charlottenberg og til Kongsvinger så går det ann å komme seg tilbake til Oslo før halv fem toget :-)
Takk for link btw :-)

Vet at til nordby senteret i svinesund så tar det over 3 timer med buss for alle må innom Halden først og da er det lettere å komme seg til charlottenberg vil jeg tro med tog til Kongsvinger for så tog videre. Var bare visst det går buss fra charlottenberg og til Kongsvinger så går det ann å komme seg tilbake til Oslo før halv fem toget :)
Takk for link btw :)
Må ikke innom Halden nei. Bussbytte enten i Sarpsborg eller svinnesundparken og E6 videre.

Må ikke innom Halden nei. Bussbytte enten i Sarpsborg eller svinnesundparken og E6 videre.

Har du lyst å se om du finner link til buss selskapet som kjører til nordby? Jeg er ikke kjent med buss selskapene i Oslo og vet ikke hva jeg skal søke etter :-/

Ta toget til Kongsvinger og buss til charlottenberg :) toget går hver time og Hedmark trafikk kjører ofte til charlottenberg :)

Tror du må bytte på Kongsvinger.
Hva med toget?
Vet det er togstasjon der ihvertfall ;)
Pleier å kjøre dit fra trondheim :)

Last edited:
Tror du må bytte på Kongsvinger.
Hva med toget?
Vet det er togstasjon det ihvertfall ;)
Pleier å kjøre dit fra trondheim :)

Det går ikke buss lenger til svinesund og Nordby shoppingcenter såfall må man til Halden også reise videre der fra og til Sverige. Så da blir det nok charlottenberg med tog til Kongsvinger og videre der til charlottenberg :-)

Back
Topp