Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg finner ingen steder hvor det står at det går buss fra og til charlottenberg. Reiser til Oslo om en uke og skal til Sverige så derfor spør jeg herNoen som vet om det går buss fra og til dit? Vet det går tog via Kongsvinger
![]()
Tror du må gjennom et bussbytte på Kongsvinger, men det må man vel dersom man
skal ta tog også
Buss:
http://rp.hedmark-trafikk.no/scripts/TravelMagic/TravelMagicWE.dll/?context=wap.xhtml&from=Oslo Bussterminal (Oslo)&to=Charlottenberg Shoppingcenter (0742)&direction=1&Date=25.02.2016&time=11:27&now=1&lang=no&referrer=www.hedmark-trafikk.no
Må ikke innom Halden nei. Bussbytte enten i Sarpsborg eller svinnesundparken og E6 videre.Vet at til nordby senteret i svinesund så tar det over 3 timer med buss for alle må innom Halden først og da er det lettere å komme seg til charlottenberg vil jeg tro med tog til Kongsvinger for så tog videre. Var bare visst det går buss fra charlottenberg og til Kongsvinger så går det ann å komme seg tilbake til Oslo før halv fem toget
Takk for link btw![]()
Må ikke innom Halden nei. Bussbytte enten i Sarpsborg eller svinnesundparken og E6 videre.
Tror du må bytte på Kongsvinger.
Hva med toget?
Vet det er togstasjon det ihvertfall![]()
Pleier å kjøre dit fra trondheim![]()