HvitLin Elsker forumet Oktobermirakler 2013 1 Jul 2013 #1 Noen fra Buskerud som kunne tenke seg å møtes? Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app
HvitLin Elsker forumet Oktobermirakler 2013 1 Jul 2013 #3 Jeg bor i nedre eiker du da ? Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app
HvitLin Elsker forumet Oktobermirakler 2013 1 Jul 2013 #5 Så trivelig Her arrangeres det ikke barselgrupper, så det savner jeg
HvitLin Elsker forumet Oktobermirakler 2013 1 Jul 2013 #7 :) skrev: Jeg bor i Kongsberg Klikk for å utvide … Kommer opprinnelig derfra jeg da Bodd der lenge eller? Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app
:) skrev: Jeg bor i Kongsberg Klikk for å utvide … Kommer opprinnelig derfra jeg da Bodd der lenge eller? Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app
HvitLin Elsker forumet Oktobermirakler 2013 3 Jul 2013 #10 Akkurat nå er det mye styr med ferier ++ men hva med et møte på sensommeren? I slutten av juli, begynnelsen av august? Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app
Akkurat nå er det mye styr med ferier ++ men hva med et møte på sensommeren? I slutten av juli, begynnelsen av august? Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app