Tresmåhjerter
Gift med forumet
Noen som har prøvd disse produktene?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da satser jeg på at de er gode til baby også kjøpte start kit så får jeg prøve de utIkke til baby, mn har brukt de på meg selv kjempegode produkter de jeg har prøvd ihvertfall
Vurderer noe av de produktene jeg også, har slekt i USA, så skal høre om hun tar med noe når hun kommer neste gang kjøpte en start kit sist jeg var i USA, og jeg liker honning og de andre urtene de bruker i voksenprodukteneDa satser jeg på at de er gode til baby også kjøpte start kit så får jeg prøve de ut
Er det billigere der nede? Mamma skal til new York 1 september, så hun skal få med en solid handleliste tror jegVurderer noe av de produktene jeg også, har slekt i USA, så skal høre om hun tar med noe når hun kommer neste gang kjøpte en start kit sist jeg var i USA, og jeg liker honning og de andre urtene de bruker i voksenproduktene
Ja det er billigere der ja, dollarkursen er fremdeles veldig gunstigEr det billigere der nede? Mamma skal til new York 1 september, så hun skal få med en solid handleliste tror jeg