burstdager

x1xlille_jenta87

Elsker forumet
hei
må bare si at nå gruer jeg meg til 18 års dagen min [8D] for mamma og vennina hennes pleier å "drite " folk ut som dem kjenner når dem fyller 16,18,20,30 år osv.
hehe det er ganske morro egentlig men det er ganske flaut egentlig.
for på 16 års dagen min så måtte jeg ha på meg nisse drakt som egentlig er til unger som er 8 år, så måtte jeg i butikken å pante flasker. gud det var flaut. men utover kvelden så hadde dem samla alle vennene mine hjemme hos meg. og vi drakk og koste oss [:D] så det var en uforglemlig 16 års dag. hehe
så jeg lurer på hva dem kommer til å gjøre på 18 års dagen min jeg.

er det noen andre som har hatt sånne bursdager? noen morsomme historier`?
hadde vært morsomt å høre om det er fler her ute som har hatt det sånn eller noe lignene. [:D]
klem lille jenta

Niks, har ingen oppfinnsomme og vågale i min familie. Det høres jo gøy ut! Tør ikke tenke på hvilket utdrikkningslag du ville fått.... De er vel litt snille med deg, nå som du har ei lita ei?!

tHIHI...Det husker jeg....[:D]

Hehe, jeg fikk kama sutra av onkelen min, flaske wiskey av bestemor på 18 års dagen min. Grand tanta mi likte boka veldig godt. Gud sånn er det lenge siden vi fikk til du nils!!![:D]

ja jeg drakk med mamma ja. hun er lizzom en av mine beste venner. og vi står hverandre veldig nært, og det var ganske morro.
sorry for at jeg skreiv feil da [:@] men sorry for at jeg ikke skriver ALT riktig da.
men de fleste skriver noe feil, det må man bare regne med. så det er ikke vits å angripe meg på den måten.

Hehe, jeg drikker oxo med mamman min. Drikke alkohol har jeg gjort uanz, så hvorfor ikke lære av noen som har gjort det en stund. Vet det fikk det til og hørest ut som hun er alkis da, men hun er 20 år eldre en meg og har litt mer erfaring.

jeg er oppvokst med at alkohol er til for og nytest og at det ikke er no vits i og frikke noen en ikke liker, det blir en bare dum av.

Og se litt mer positivt på ting!! pls

Ingen er perfekt.

Når det gjelder drikking så visste foreldrene mine om det første gangen jeg og vennene mine skulle prøve. De forklarte meg faktisk "hvordan" jeg skulle brande drammer og at jeg ikke måtte bøtte innpå med masse på en gang. Var litt strenge med meg også, så jeg skulle skjønne alvoret.

"Bedre å drikke 5 svake enn en sterk, og ta det med ro"

Dere kan tro jeg hadde godt av den lærdommen! De fleste andre ble kanonfulle og kjempedårlige og ei måtte på sykehus!
Jeg setter virkelig pris på den samtalen jeg hadde med dem før vi drakk altså! Tok det virkelig til meg, og fikk enda mer respekt for alkoholen når jeg så hvordan det endte med de andre.[8|]

Tullmusa: Så bra historie!!! Jeg har alt begynt å samle på sånne råd, så jeg klarer å finne ut åssen jeg skal gjøre nå mine blir store nok! Selv har jeg vokst opp med en far som var alkoholiker (ble "tørr" når jeg var 9), så jeg var vettaskremt for å drikke til jeg var nesten 20, og har (nesten... hehe) bare gode minner fra de gangene jeg har tatt meg noe...

Back
Topp