bursdagsselskap

turboquattro

Gift med forumet
min datter har snart bursdag. ho blir 8 år. så skal ordne til bursdagsselskap men saken er den at vi ikke har plass hjemme og i kommunen her er det ingenting. hvis vi tar toget ca 2 mil så kan vi først spise pizza, kaker og gå på kino etterpå før vi tar toget hjem igjen.

er dette en vanvittig dum ide? [&:]

dytt

hvor mange blir de da? Blir sikkert veldig dyrt?

Vi har enten hatt det hjemme, eller lånt gymsalen på skolen hvor jeg jobber. Han hadde det i lag med en kompis, så de ble ganske mange. Vi lagde pitapizza til de, hadde masse snop og brus, som vi spiste i gangen utenfor gymsalen, og så fikk de herje fra seg i gymsalen etter på. Helt genialt[:D]

Dumt er det ikke, men det hørtes dyrt ut...
Jeg personlig ville ikke gjort det så tidlig som 8 år, føler at forventningene blir veldig veldig høye...
Men det er klart, når det ikke er plass hjemme, så må man jo kanskje prøve å finne på noe og.. Tricky..

ORIGINAL: Lois Lane

Vi har enten hatt det hjemme, eller lånt gymsalen på skolen hvor jeg jobber. Han hadde det i lag med en kompis, så de ble ganske mange. Vi lagde pitapizza til de, hadde masse snop og brus, som vi spiste i gangen utenfor gymsalen, og så fikk de herje fra seg i gymsalen etter på. Helt genialt[:D]

11 stk.

ikke mulighet til å låne bhg eller skolen da? ha ute bursdag da?? går ann selv om det er kaldt.

kan evt spørre om å få låne gapahuken til barnehagen og grille.

Må da være et samfunnshus, gymsal et eller annet lokale dere kan låne? Jeg hadde ikke gjort det der med toget, nei..

ORIGINAL: turboquattro

11 stk.

Jeg hadde tatt med ett par ekstra voksne i så tilfelle. Jeg er alltid livredd for å miste andre sine barn hvis jeg har de med steder vi ikke er super kjent....[8D] Mamma opplevde at to barn forsvant fra mitt selskap en gang, og det har hun skremt meg med siden jeg fikk barn selv for 10 år siden[&:][:D]

ORIGINAL: turboquattro

11 stk.

Jeg hadde tatt med ett par ekstra voksne i så tilfelle. Jeg er alltid livredd for å miste andre sine barn hvis jeg har de med steder vi ikke er super kjent....[8D] Mamma opplevde at to barn forsvant fra mitt selskap en gang, og det har hun skremt meg med siden jeg fikk barn selv for 10 år siden[&:][:D]

jeg har bodd på den andre plassen og bor på et veldig lite sted. og må være med flere voksne i såfall.

Back
Topp