bursdagsselskap og mat

turboquattro

Gift med forumet
min datter skal ha bursdagsselskap snart. i klassen hennes så er det ei som er muslim så vil servere ting alle kan spise.
i andre bursdagsselskap rundt her har det vært servert pølser så denne jenta har da fått ei brødskive istede. men jeg vil lage noe som hun kan spise å.

noen som har noen tips til hva jeg kan servere som alle kan spise? trenger tips om alt ifra mat til kaker.

turboquattro skrev:
min datter skal ha bursdagsselskap snart. i klassen hennes så er det ei som er muslim så vil servere ting alle kan spise.
i andre bursdagsselskap rundt her har det vært servert pølser så denne jenta har da fått ei brødskive istede. men jeg vil lage noe som hun kan spise å.

noen som har noen tips til hva jeg kan servere som alle kan spise? trenger tips om alt ifra mat til kaker.

Neeei?? Stakkars jente..

Pølser av kylling og kalkun er jo alltid en hit! Det trenger ikke være så mange begrensinger, bare litt mer fantasi, og lesing i butikken
Ellers kan man jo lage pizza, uten svin, Gele fins vel uten animalsk gelatin, Sjokoladekaker og sånt er vel uten svin stort sett

Sier sin de andre.. kyllingpølser,  Blir brukt her når det er muslimer til stedet og det blir servert pølser, ellers så kan det jo serveres pizza uten svin, nå får man jo sånn boks med smårett kyllingkjøtt som ser ut som de med skinke. De kan jo brukes.

så dem kan spise pølser av kylling/kalkun? jeg trodde det måtte være halal slaktet.
tenkte å fyre bål og da er det fint at ho kan spise di pølsene for da kjøper jeg de og vanlig pølser.

Back
Topp