Bursdagspresang til storesøster

Mitos

Glad i forumet
heihei!!:) storesøster i huset har straks bursdag, og blir 5 år!!! Men ho har ingen bursdagsønsker, og meg og pappan er like blanke. Hadde tenkt sykkel, men ho er egentlig midt mellom to størrelser sykkelmessig har jeg forstått, så vi snakket om kanskje vi skulle drøye ny sykkel et år til.
Elles e veldig kreativ jente, og elsker «putle» og konsentrasjonsarbeid. Ikke så veldig opptatt av dukker.

Har dere noen gode forslag?? Alle forslag mottas m stor takk :-)

Lego
Plus plus
Magnetiske figurer som de kan bruke til å bygge forskjellige ting

Hmm, sånne figur puslespill (vet ikke helt hva man skal kalle det), sånne hvor man pussler figurer eller baller :)? Eller som nevnt over de magnetiske figurene/bitene til å bygge med

Liker hun å være ute? Leke med vann?

Jeg anbefaler "aquaplay", søk det opp på google så finner du mange varianter i forskjellige størrelser. Virkelig morsomt opplegg :D

Min gutt på snart fem er legogal, så her er det lego som gjelder uansett hva [emoji23]

Uteleker for sommeren? Har hun trampoline, badebasseng, sparkesykkel, vannspreder, badeleker? Noe som er stas som storesøster? Babyborn med utstyr som hun kan leke med?

Evt klær og en mindre leke? En opplevelse? (Tivoli/fornøyelsespark/dyrepark, teater, konsert, badeland?)

Lego
Plus plus
Magnetiske figurer som de kan bruke til å bygge forskjellige ting

ja, veldig glad i lego med bruksanvisning. Har ønsket seg det fra besteforeldre så vi foreldre får komme opp med noe annet :-p likte ideen med de magnetiske figurene :-)

Liker hun å være ute? Leke med vann?

Jeg anbefaler "aquaplay", søk det opp på google så finner du mange varianter i forskjellige størrelser. Virkelig morsomt opplegg :D

Ja, aquaplay så gøy ut:-D det skal jeg ta opp med sambo om kan være noe.

Min gutt på snart fem er legogal, så her er det lego som gjelder uansett hva [emoji23]

Uteleker for sommeren? Har hun trampoline, badebasseng, sparkesykkel, vannspreder, badeleker? Noe som er stas som storesøster? Babyborn med utstyr som hun kan leke med?

Evt klær og en mindre leke? En opplevelse? (Tivoli/fornøyelsespark/dyrepark, teater, konsert, badeland?)

Har trampoline, sparkesykkel, badebasseng, vannspreder. Har også babyborn med forskjellig utstyr. Elsker egentlig opplevelsespresanger, og til jul fikk hun Disney on ice billett. Men samtidig så vet jeg ikke hvordan formen min er etter keisersnitt med lillebror om 2 uker, så tørr ikke love noe, og syns det er litt kjedelig å gi hun en opplevelse som hun må vente lenge på. :oops:

Når jenta mi ble 5 fikk hun abc skrivebok og mattebok som små forberedelser i året før skole. Hun elsket å øve på å skrive bokstaver og enkle pluss og minus oppgaver. En annen gøy gave hun fikk var quizz bok for barn, med relativt enkle spørsmål og fleip eller fakta. Den var GULL på både bilturer og hjemme i sofaen på regnværsdager. Brettspill som feks gjett hvem eller noe slikt?

Har trampoline, sparkesykkel, badebasseng, vannspreder. Har også babyborn med forskjellig utstyr. Elsker egentlig opplevelsespresanger, og til jul fikk hun Disney on ice billett. Men samtidig så vet jeg ikke hvordan formen min er etter keisersnitt med lillebror om 2 uker, så tørr ikke love noe, og syns det er litt kjedelig å gi hun en opplevelse som hun må vente lenge på. :oops:

Ser den!

Har hun stellebord, seng, sykkel til babyborn da?

TV-spill? Nintendo DS? Dukkehus med møbler og sånt? Telt og sovepose? Tursekk? Møbler til rommet? Keyboard? Sakkosekk? [emoji28]

Back
Topp