bursdagspresang, hjelp?

Mitos

Glad i forumet
Mamma, storesøster og lillebror sin beste mormor blir 50 år i slutten av mnd. Har veldig lyst til å gi hun noe fra barna som hun kommer til å ha "for godt" eller som er litt spesielt. Det trenger ikke nødvendigvis være så dyrt. Pris er ikke så viktig.

Aaaaaner ikke hva jeg skal kjøpe. Vi at det skal betyr noe, og når hun ser på det så tenker hun på barnebarna sine.

Forslag? Alt tas imot med takk :-)

Sånn håndavstøpningsett som dere lager sammen der alle holder hverandre i hendene [emoji4]

Et navnesmykke med navnene eller initialene til barnebarna på? De finnes i ulike prisklasser.

Noe de har laget selv? Et "stort" maleri på lerret, f.eks portrett av mormor? Det er fantastisk å se hvordan barna kan portrettere folk gjennom tegning, og det er veldig stas å ha for all ettertid. Så kan man ramme den inn og gjøre det litt flott.

Ja, det er så koselig :-) men ønsker noe lillebror i magen på en måte kan være med på. Skal ikke være enkelt med så mange krav

Får hun avstøpningsette kan dere lage selve avstøpningen når lillebror i magen er kommet ut [emoji6]

Et navnesmykke med navnene eller initialene til barnebarna på? De finnes i ulike prisklasser.

Noe de har laget selv? Et "stort" maleri på lerret, f.eks portrett av mormor? Det er fantastisk å se hvordan barna kan portrettere folk gjennom tegning, og det er veldig stas å ha for all ettertid. Så kan man ramme den inn og gjøre det litt flott.

Har tenkt på navnesmykke. Men lillebror er enda i magen, og vi klarer nok ikke bli enige om navn før bursdagen :p men likte forslaget med et malt lerret av storesøster. Hun kan evt male seg og lillebror :-)

Har tenkt på navnesmykke. Men lillebror er enda i magen, og vi klarer nok ikke bli enige om navn før bursdagen :p men likte forslaget med et malt lerret av storesøster. Hun kan evt male seg og lillebror :)
Du kan kjøpe sånn med navn på de andre og et uten navn på fra lillebror og gavekort på gravering.

Hva med en fin bilderamme med ultralydbilder i? Så kan hun bytte ut med bilder av babyen når den kommer :)

Har du forslag til hvor man får kjøpt sånt sett? Har du erfaring med det selv?

Jeg kan se om jeg finner det igjen i morgen :) har ikke testa det ut selv, men blitt anbefalt selv av folk som har kjøpt og prøvd ut.
Vet noen har handla på hobbybutikker og andre på ebay :)

Back
Topp