bursdagskaker

Jeg lagde langpanne, sjokoladekake... Delte den midt på, og smørte sjokoladeglasur inni... Skjærte den ut som et 1 tall, og så smørte glassur over der igjen.. Pynta med masse rosa strøssel....:)
Hvis du har facebook, og har meg som venn, kan du se kaken:)
Nkari PåSpillum heter jeg:):)

Baker alle "hovedkaka" selv eller? jeg tenkte å bare bestille ei marsipankake fra bakeren her jeg...[:)]

ORIGINAL: vimselusa

Baker alle "hovedkaka" selv eller? jeg tenkte å bare bestille ei marsipankake fra bakeren her jeg...[:)]

Hehe, jeg ville gjøre litt stas på den første bursdagen jeg, også ville jeg prøve og lage noe selv, er ikke flink til og bake, men ble fornøyd med kaka[:D]

ORIGINAL: NkariOgSnuppa

Jeg lagde langpanne, sjokoladekake... Delte den midt på, og smørte sjokoladeglasur inni... Skjærte den ut som et 1 tall, og så smørte glassur over der igjen.. Pynta med masse rosa strøssel....:)

har ikke facebook jeg, er jeg unormal tro?[8D]
du får ikke inn bildet her? [:D] 

ORIGINAL: lykkeligjente

ORIGINAL: NkariOgSnuppa

har ikke facebook jeg, er jeg unormal tro?[8D]
du får ikke inn bildet her? [:D] 

skal prøve...:)
Tar det i morgen..

Jeg laget tog i år jeg. [:)] Grønt lokomotiv, og en blå og en rosa vogn. [:)]
Skal se om jeg får lagt inn bilder  snart.

Jeg lagde sjokoladekake , brownies muffins , bestilte fin kake =) og lagde gele og hadde is + kringle =)

Baker som en gal ikveld.. Leon blir på tirsdag, men feirer imårra.. Så kan legge ut bilder imårra..[:)] Skal ha 5 kaker her... Marsipan kake, ostekake, gulrotkake, sjokoladekake, skjokolade/browney kake og ei lita bløtkake til leon hehe [:D] Lita kake med maaaaaaasse krem [:D]

kan legge ut bilder når kaken er ferdig på onsdag...Her blir det mikke klubbhus kake....

vi skal feire det på lørdag selv..

Jeg skal selv bake, men vet ikke hvilken.
Skal pynte bestas bløtkake med drømmehagen bilde
Venninnen min skal lage samme som hun lagde til emilias 2 års dag
bilde kan du se her barbiekake
så blir det iskake og oreokake, men jeg håper det holder for vi blir 39 stk (og ja det er bare nærmese familie pluss faddere)

Får ikke til å lege inn bilde, desverre, kan det ikke...

http://www.facebook.com/profile.php?id=100001468538196#!/photo.php?pid=35443&id=100001468538196&ref=fbx_album

Fokusert på kaken snuppa mi:):)

Back
Topp