altså jeg er egentlig god på å bake....kakene smaker kjempegodt! men det holder liksom ikke lenger i barnebursdager, for kakene skal se så fine ut (uten at de smaker så himla godt etter min mening). jeg er ikke kunstnerisk anlagt og får totalt prestasjonsangst når jeg ser sånne flotte kaker som er formet som ditten og datten. Det holder liksom ikke med en marsipankake pent pyntet med bær og krem og sånn - det skal være dukker og dyr og biler osv i fine kunstige farger. føler liksom litt press på å måtte ha en fin "barnekake" til sønnen min sin bursdag siden alle andre har det og han sier han ønsker seg sånn kake. Sønnen min er en taknemlig og fin gutt som sikkert hadde blitt strålende fornøyd med en "vanlig" kake, men har på en annen side lyst til å glede han litt.
Er det noen som har en oppskrift/framgangsmåte/ideer til å lage kake med kaptein sabeltann/sjørøver tema? som ikke er så sinnsykt avansert?
Er det noen som har en oppskrift/framgangsmåte/ideer til å lage kake med kaptein sabeltann/sjørøver tema? som ikke er så sinnsykt avansert?