Bursdagskake

undrendeigjen

Gift med forumet
Ikke så veldig tilhørende her inne på dette forumet kanskje men jeg skriver det likevel jeg
Nå er Lindas første hjertekake ferdig....skal ha familie 1 års dag i morra
Sitter å funderer på hor mange hjerte kaker jeg egentlig har lagd...begynte med dette når største var ett år og siden har jeg vel holt på...i 21 år....og for ikke å snakke om alle rosa lys jeg har tent...har i alle år tatt vare på resten som har vært i pakken.....dvs..de rosa, hvite og gule er brukt...så jeg sitter igjen med HAUGER av blå lys[:D]

Får jeg gutt denne gangen vet jeg da ikke hva jeg skal gjøre...har blitt veldig flink til å tegne hjerter men altså traktor og diverse KAN jeg ikke....får vel i så fall jukse å kjøpe meg ferdig form[;)][:D]
Og lys har jeg sikkert i så fall til han blir 10[:D]

Koselig å lage bursdagskaker da. Mamma laget alltid fancy kaker til våre bursdager. Sjokoladekakeslott, borg, biler, ++

Men om du får gutt så kan du jo lage blått hjerte da om det er hjerter som er tradisjonen. [;)] Kjøpe blå næringsmiddelfarge og ha i glasuren eller marsipan og sette på de blå lysene.

Så på bakebutikken at de har ganske mye kule 3D kakeformer nå også. Biler og bamser og fotball og sånt. Så jeg må nok skaffe noe sånt når vesla blir stor nok til å synes det er stas.

Back
Topp