Bursdagsgavetips til en 18åring

Nitapus

Forumet er livet
Lillebroren min ble 18 år i går... og jeg tenkte jeg skulle kjøpe noe fint til han siden jeg skal til Bodø på onsdagen. Noen tips til hva jeg kan kjøpe...? [8|]

hmm har liksom ikke peeeeiling jeg da men..

parfyme? .. æsj jeg er tom for ideer

ORIGINAL: Candykikk

hmm har liksom ikke peeeeiling jeg da men..

parfyme? .. æsj jeg er tom for ideer

Han er ikke så veldig forfengelig av seg... han er mer sånn fotballgutt. Tror aldri han har brukt parfyme... [8|]

åhh...

hva med masse godteri, sjokolade osv.. mmmm det hadde jeg kunnet tenkt meg !! hehehe

gavekort på elkjøp feks. om han spiller ps3 eller noe sånnt, så kan han kjøpe seg et nytt spill?

eller rett å slett sende ham en sms å spørre hva han ønsker seg.

ORIGINAL: Candykikk

åhh...

hva med masse godteri, sjokolade osv.. mmmm det hadde jeg kunnet tenkt meg !! hehehe

gavekort på elkjøp feks. om han spiller ps3 eller noe sånnt, så kan han kjøpe seg et nytt spill?

eller rett å slett sende ham en sms å spørre hva han ønsker seg.

Han ønsker seg aldri noe... og jeg ga han en sånn svær godterpose fra nidar til jul... så det blir litt dumt å gi det samme nå... [8|] Gavekort hadde kanskje vært noe da... [:)]

Nå vet jeg ikke hvor mye du har tenkt å gi for da, men siden det er 18 års dagen så er det jo gøy med en gave som varer litt lengre, syntes hvertfall jeg da!

Hva med et sølvarmbånd, eller sølvkjede? Det er jo "guttete" [;)]

Har han Iphone, Ipod? så synes jeg en sånn "docking-stasjon"??( eller hva det no heter)så man kan høre på musikken er veldig bra[:)]

Har han begynt på sertifikat? Hvis han ikke har begynt, sal begynne eller holder på så kan man jo alltids gi gavekort der [:D]

Er det noen som evt kan bli med så kan dere spleise på trafikalt grunnkurs eller no [:)]
(det gjorde vi til pappa for noen år siden, he he, bedre sent enn aldri si [:D] )

eg er 18 i mars,men er ikkje gutt [8D]
men eg synes gavekort alltid er kjekt! så kan han kjøpa noko han selv vil ha [:)]
plus gavekortet funker jo på noen matbutikker så kan han kjøpa seg alkohol vist han vil[:)]
eg har jaffal tenkt til da,hehe [;)] håpa da var eit godt tips

Vet dere hva? Jeg tror ikke han har smakt alkohold enda! [8|]

ORIGINAL: Nitapus

Oi, flink han er da[:)] 

ORIGINAL: Christine...

ORIGINAL: Nitapus

Oi, flink han er da[:)] 

Ja og så hjelper det på at mamma er avholds... så hun hadde nok blitt fornerma hvis jeg kom med en innpakka sixpack og slengte på bordet...! [8D]

Lillesøstera mi har også nettopp blitt 18, og hun har alt så er helt umulig å finne noe til henne. Så hun scrapper jeg album til.

Back
Topp