Bursdagsgaver :)

Tress

Elsker forumet
Høsthjerter 2017
Hva tenker dere å gi ettåringene når dagen kommer? :)

Her får hun av oss en klaffebok og en "sprett opp"-leke (knapper å trykke på så det spretter opp noen dyr, med litt musikk). Jeg regner med det kommer noen spørsmål fra familie om ønsker til henne, så håpet å få litt inspirasjon til ting vi ønsker henne her ;)
 
Ull, fleece, vinterdress, vintersko, luer og votter. Evnt regntøy eller andre praktiske ting baby trenger. Akebrett(både baby og vanlig?), ski(eldste var 14mnd første, korte skitur, men hadde de i 3 vintre), skisko, årskort på svømmebad, motorsykkel(sånn på batteri inne, eldste fikk og mini digga nå), sakkosekk, andre barnemøbler, stableklosser, bøker, puslespill med få brikker, puttekasse. Trehjulssykkel med sånn de kan sitte oppi og med stang til å dyttes.

Vi har det meste av dette fra eldste, og det kom til jul/bursdag 1år mener jeg å huske. Så her vet jeg virkelig ikke, for eldste har jo vokst godt fra alt så ingen kniving heller. Har sagt det lille vi trenger av klær til tanta. Tror jeg skal ønske penger. Har virkelig nok leker, og leter etter hus så vil flytte minst mulig :p
 
Vi kommer til å ønske oss vinterdress, regntøy, ulldress, vinterstøvler og innesko i hvert fall :)
Tenker også vi kommer til å ønske oss noe bøker og leker, men klær ellers tror jeg vi har nok av.
 
Vi har kjøpt inn en sånn interaktiv-bråkeleke ^^ en sånn ungene elsker og foreldrene lurer på hva de tenkte etter hundrede gangen det trykkes på samme knapp

Utover det har vi bedt om ullklær, selv om vi har en litt etter storebroren er det greit med litt til, da mye av det er blitt veldig nuppete/slitt.
(Hadde dog ikke forundret meg om det kommer mest leker ;) )
 
Aaaner virkelig ikke.....
balansesykkel kanskje, og ballbinge?
 
Rosa dukkevogn, asi babydukke og gullhjertesmykke fra oss. Ellers står bla enhjørninggyngehest, enhjørningsekk, tyllskjørt på ønskelisten.
 
VI har ikke blitt spurt, og ønsket egentnlig ingenting på vegne av junior. Klær har iv arvet i masser fra fettere, og har kjøpt regntøy selv, så ingenting som manglet der.

Men, vi fikk to gå-biler (sånnt til å sitte overskrevs på), en gyngeelg, litt duplo, bilbane (som han nok trenger litt tid på å bli stor nok til), sangbok, putteleke, klær, medlemskap i barnas turlag.

Av oss fikk han ingenting. Vi er nok litt kjipe.

Men, han sov lenge den morgenen, til 7.20 så vi fikk gått inn da han var våknet og sang bursdagssangen for ham. Så hadde vi felles frokost med tente lys og oss begge tilstede (noe som er en sjeldenhet da jeg pleier dra tidlig på jobb). Og så leverte vi sammen og hentet sammen i barnehagen. Bursdagsmiddag var edderkoppølser med spaghettiben og kokte erter. En favoritt hos junior. :)

Siden det ikke var noe han trengte ville vi heller fokusere på å være sammen, enn gaver *(som han egentlig ikke forstår sååå mye av likevel).
 
Back
Topp