Bursdagsgaver?

Aner ikke. Det har jeg ikke tenkt på enda. :)
 
Han har fått litt klær, og så blir det vel en liten ting på dagen. Ikke bestemt meg helt enda.
 
Fra oss har han allerede fått parkdress, joggesko og lue som han skal ha til barnehagestart:)
Har ønsket oss en liten stol med svigers, og så blir det vel bunad fra mine foreldre.. Ellers klær og leker:)
 
Usikker på hva han skal få fra oss. Men tror ikke det blir noe stort og dyrt, i og med at det er barnehagestart i august og vi må handle inn en del til det :) Kanskje litt klær eller leke.
 
Har kjøpt parkdress, og regntøy, sko og støvler. Også blir det sikkert litt småting på dagen:)
 
Takk for alle svar, hatt lite vanskelig med at bestemme selv men tenker at det ikke blir så veldig masse her heller. Men mange slektninger som har lyst å kjøpe noe som da spør om hva. Siden det er barnehagestart i august så går det mye i "barnehageting" Hvilken størrelse på sko har dere skaffet? Syns det er så vanskelig å aner egentlig ikke hva han bruker nå!
 
Takk for alle svar, hatt lite vanskelig med at bestemme selv men tenker at det ikke blir så veldig masse her heller. Men mange slektninger som har lyst å kjøpe noe som da spør om hva. Siden det er barnehagestart i august så går det mye i "barnehageting" Hvilken størrelse på sko har dere skaffet? Syns det er så vanskelig å aner egentlig ikke hva han bruker nå!
Sko til bhg burde du kjøpe så nærme høsten som mulig, kan gå opp 1-2 str bare over sommeren! Går jo an å ønske seg gavekort på sko evt, i skobutikkene er de flinke til å hjelpe med å måle føttene og finne sko som passer perfekt :)
 
Uteleker, men lurer på om vi kjøper det før, en sandkasse med lokk hadde vert morro, eller huskestativ :)
 
Takk for alle svar, hatt lite vanskelig med at bestemme selv men tenker at det ikke blir så veldig masse her heller. Men mange slektninger som har lyst å kjøpe noe som da spør om hva. Siden det er barnehagestart i august så går det mye i "barnehageting" Hvilken størrelse på sko har dere skaffet? Syns det er så vanskelig å aner egentlig ikke hva han bruker nå!
Kan jo ønske penger så du kan kjøpe nærmere barnehagestart? Det gjør nok vi, for er usikker på størrelse :)
 
Back
Topp