Bursdagsgaver

camaro

Forelsket i forumet
Hva ønsker de små seg og hva kommer dere til å kjøpe til dem?[:)]

Han ønsker seg alt vi ser i lekebutikken [8D]
Har kanskje tenkt å kjøpe en sånn tråbil til han. [:)]

Han ønsker seg en Massey Ferguson tråtraktor med lesseapparat- det får han ikke siden han har New Holland tråtraktor [8D] 

Ellers har han sagt at han ønsker seg en New Holland leketraktor til å ha inne- jepp,han liker traktorer [:D]

Av oss får han sjørøverskipplaskebasseng- fant det på Nille, komplett med seil,ratt,kanon,skjold og sverd- alt oppblåsbart [:D] 
Skal nok få noe mer også- vet bare ikke hva og nå begynner det å haste siden han har bursdag på tirsdag [&:]

Thea ønsker seg i grunn alt hun ser i lekebutikken, spessielt alt som er rosa, glitrer, har prinsesser på og er veldig veldig jentete [8D][:D][:D]
Vet ikke hva vi skal kjøpe jeg. Har ikke bestemt oss for hva hun skal få enda [8D]

Kjøpte klokke til henne i dag, til halv pris på Juvelen. Jeg har aldri sett klokker til halv pris før, så jeg måtte jo bare slå til. Skal se om jeg ikke klarer å finne et bilde av den på nett. Ellers var vi innom Build a bear og da sa Thea at bamsen hennes hadde fortal henne at hun ønsket seg flere klær [:D] Jeg fant en søt kjole, den siste de hadde, så den fikk jeg dem til å holde av mens Thea var opptatt av noe annet. Mens sambo tok med seg barna til lekebutikken, gikk jeg tilbake og kjøpe den, med sandaler, hår pynt og en pakke med hårføner, børste og speil [8D][:)] Så får vi se da om det blir noe mere. Siden hun skal ba barnebursdag helgen før hun fyller år, så ser jeg litt ann hva hun får. Hadde lurt litt på om vi ikke skulle kjøpt en Nitendo DS til henne, men ettersom hun mistet min i gulvet for noen mnd siden og den ble ødelagt, velger vi å vente litt til [8D]

Vi hadde tenkt til å kjøpe DS, men tenker som deg Hege at det er litt dyr greie som kan gå litt for lett i stykker.
Svigermor jobber med barn og hun sier, vent til de begynne å mase på det og virkelig ønsker seg det, det er noe i det hun sier.

Tja, Kian leker lite med leker, han kan ha det veldig gøy med en brødpose og små steiner.. Så jeg føler at alt vi kjøper bare er gøy i noen få minutter.

Mamma har kjøpt en kiste og en koffert med sjørøverting. En spesial butikk i Kragerø med håndlagde ting.
Tror at det kommer til å slå an.

Han skal hvertfall få en lekebåt (oppblåsbar) med årer. Så ønsker han seg hiphop klær og noe starwars, men det er nok bare fordi fem-åringene i barnehagen snakker så mye om det.

Jo dette anbefales, Kian har skrevet ned hele alfabetet nå, vil gjøre masse lekser.

http://www.bokkilden.no/SamboWeb/sok.do?enkeltsok=Gullstjerne

har jo alt men nå om dagen ønske rhan seg
sparkesykkel(får av oss)
tromesett emd gitar og keyboard(får av besteforeldrene)
og lego

han har så mye så jeg vet ikke helt hva.
ds syns jeg han er for liten til, klarer ikke helt å ta vare påd et enda.
venter her til de maser om det,...

Helene ønsker seg prinsessetelt og piano. Hmm.. hun så et prinsessetelt på Toys `r Us i høst, men det har de ikke lenger da selvsagt... Men det finnes vel et annet telt håper jeg.
Og det pianoet har hun også sett der. Er vel mer et keyboard da, et lite ett med mikrofon. Så det blir nok et slik tenker jeg. Må se litt ordentlig på det først.

Og hun fortalte tanta si at hun ønsker seg sommerfuglvinger og prinsessekrone.
Så det går mye i prinsesseklær og stæsj her. Snøhvitkjole er også på lista vet jeg...

Ligner litt på dette keyboardet da. Men er ikke helt det samme tror jeg.

Ellers vil jeg bare fortelle at Helene fikk DS til jul, og hun bruker den masse. Og det går kjempefint. Vi satte på en sånn nøkkelsnor som hun har rundt halsen. Det er regelen - den skal alltid være rundt halsen når hun spiller eller bærer DS'en. Og så ligger den i en veske når hun ikke bruker den. Sammen med øreklokker og lader og spillene. Så hun har alt på et sted.

Back
Topp