bursdagsgaver til våre 4-åringer...

• Trådstarter Trådstarter Nummer1(-:
  • Opprettet Opprettet
N

Nummer1(-:

Guest
hva skal dere kjøpe...og hva ønsker de seg?
Kunne vært fint med noen tips[:)][:)]

Kanskje ny sykkel... den han fikk i fjor er allerede blitt litt liten... Men vet ikke helt. Han er flink å sykle uten støttehjul nå, men ikke helt 100% trygg, så kanskje det er like greit at den ikkje e så stor [:D]

Vet ikke helt hva vi skal finne på i år, mulig hun får en sånn nintendo ds, siden søstrene
sine er veldig poppis, og hun skjelden får låne av dem..[:)]

ORIGINAL: LilleBølla

Vet ikke helt hva vi skal finne på i år, mulig hun får en sånn nintendo ds, siden søstrene

det har jeg også tenkt litt på....hvilke spill passer en 4-åring da?

Her blir det stor trampoline på plena i følge pappan, så da må han få kjøpe det da.

fra meg blir d MP3 spiller og headphones....vet hun får 2hjulssykkel fra oldeforeldrene....

ORIGINAL: Nummer1(-:

ORIGINAL: LilleBølla

det har jeg også tenkt litt på....hvilke spill passer en 4-åring da?

Tenker litt ala Josefine spill.. eller noe med super mario[;)]

Han skal få seg fotokamera.[:)]

Her lure vi på kjøpe en fjernstyrt bil som han kan kjøre ute, han har nemlig x antall som kan kjøres inne[8D]

Farmora hans kjøper sykkel, å pappa å dei dissestativ så da måtte vi finne på noe lurt... blir litt irritert på svigerfamilien min igrunn, for alt som er det store som vi som foreldre gjerne he villa gitt han, som sykkel, trehjulsykkel osv. d har DEI gitt han! Familien min også reagerer for dei også har jo lyst gi skikkelige gaver men føler at samme hva dei gi så skal svigerfamilien min overgå dei[:'(]

opps blei en lliten klagetråd også dette hehe[:)]

Back
Topp