Bursdagsgaven i år?

Love4two

Forumet er livet
Hva tenker dere å kjøpe til de store små i år?

Jeg har litt lyst til å kjøpe en Nitendo DS til Thea, men lure litt på om hun ikke er litt for liten. Hun brukte min gamle en liten stund, før hun mistet den i flisgulvet og den gikk i stykker [&:]

Ellers lurer jeg litt på å kjøpe en dukke seng til henne, en sånn enkle greie de har på Ikea. Så kunne jeg malt den hvit for at den skulle passe inn på rommet hennes [;)]

Uteleker av ymse slag er jo fint. En sparkesykkel, et nytt badebasseng, ute bord med stoler eller en sånn benk som de har på rasteplassene for de finnes til barn, vannpistol eller noe sånt [8|]

Tja der sa du noe.... [:o]
Vi hadde egentlig tenkt til å kjøpe sykkel i str 4-6 år men det kjøpte vi til han i forrige uke så han skal få glede av den hele våren, sommeren og høsten..

Så da må vi finne på noe annet til bursdagen hans. Vi skal til Danmark uka før han blir 4 år så kanskje vi finner noe skikkelig kult der. [:D][:D]

Han har sagt at han ønsker seg rollerblades for det har han prøvd et par ganger så vi får se. [:)]

Vi må vel bite i det sure eplet og kjøpe trampoline. Syns det er så stygt i hagen, men gudbedre så festelig det er. Begge ungene elsker det og det gjør i grunn mor og far også.
Han skal få en sånn mini nintendo, er det ds eller? jeg tenker på gameboy.
Vi skal jo til tunisia til sommeren, så da er det kjekt med en slik.

Han vil møte kaptein sabeltann.. uff.. gameboy og sabeltann håper jeg han får i gave av andre familiemedlemmer.
Denne reisen komme til å koste en del.

ORIGINAL: Dolphinamum2

har ikke funnet på noe enda...hadde tenkt på sykkel, men det fikk hun idag...[:D]...har tenkt litt på sånn tvspill for barn...v-tech trur jeg den heter...de har den på BR leker...(hun ønsker seg dt) og så ønsker hun seg klokke..(er opptatt av hvor mye klokka er for tida, spør hele tida[:)])..ellers så vet jeg ikke...kanskje noe man kan ha ute, som begge søstrene kan ha glede av...ellers så kanskje finner noe når vi skal på lang ferietur til sommeren[:D]

Lukas fikk sånn til jul. Han bruker den innimellom og syns det er gøy. Han har cars-spillet og et mikke mus-spill. Det er jo litt lærerikt også! [:)]

er så vanskelig for elker har han nok av. men en sparkesykkel tror jeg elelrs litt uteleker tenekr.'
de fikk trampoline i dag så huff nei vanskelig

ORIGINAL: BambinoLukas

Vi hadde egentlig tenkt til å kjøpe sykkel i str 4-6 år men det kjøpte vi til han i forrige uke så han skal få glede av den hele våren, sommeren og høsten..

Så da må vi finne på noe annet til bursdagen hans. Vi skal til Danmark uka før han blir 4 år så kanskje vi finner noe skikkelig kult der. [:D][:D]

Han har sagt at han ønsker seg rollerblades for det har han prøvd et par ganger så vi får se. [:)]

Finnes det til så små barn?
Synes liksom det ser "umulig" ut for dem å få til [8D]

ORIGINAL: svimsen

andrea sier hun øsnker seg skøyter ( rullekøyter) så da får hun få det.
og så tenkte jeg ant kjøpe et slikt disney smykke til henne, sånne som er så poppis, med tingeling osv.. dyppet i gull med slike krystaller på.

det blir vel det[:D]

Ja de har jeg sett, men hvor kjøper man dem?
Og hva koster dem?

ORIGINAL: Love4two

Ja de finnes i størrelsen de bruker nå. Med litt øving så går det nok bra [:D]

ORIGINAL: Love4two

Ja de finnes i størrelsen de bruker nå. Med litt øving så går det nok bra [:D]

Okei [;)] Men alle bakkene vi har her, tror jeg vi holder oss til syklingen [8D][:o][:D] Mye greiere hjemme hos dere, flatt flatt og atter flatt [8D] Hvis de holder en sånn gåvogn som eldre bruker så har de noe å støtte seg til når de øver [:D][8D][:D]

Det blir vanskelig kjenner jeg....

Helene fikk Nintendo DS til jul, og den har vært flittig brukt. Sykkel fikk hun i fjor, så det venter vi med til neste år. Sparkesykkel fikk hun også i fjor...

Men hun snakker om at hun ønsker seg cd-spiller, for hun hadde sett en på lekebutikken. Med prinsesser på. Så da lurer jeg litt på å kjøpe det og noen CD'er. Hun er veldig glas i å høre på musikk nemlig. (kommer nok til å brenne litt cd'er) Og sammen med CD-spiller - må jeg vurdere en mikrofon eller noe. Så en knæsj en på Toys, rosa med enten noe barbie eller prinsesse greier... Så kan ho virkelig ufolde seg i musikken [:D]

Og i tillegg kommer jeg sikkert til å kjøpe en del klær. Hun trenger helt ny garderobe fra høsten, for nå begynner alle de langermede genserne å bli for små[&:][:)]. blir så stoor.

Tjaa...  Vet jammen ikke helt hva vi skal finne på jeg.. Har tenkt tanken å ønske begge gutta bidrag til huske/lekestativ til hagen. Det spiller jo ingen rolle for Emil om han får gaven 2 mnd tidligere skjønner ikke så mye av det allikevel.

Fra oss har jeg tenkt på sparkesykkel til Erik. Han så det ett lekeblad og sa han ønska seg en blå til seg sjøl og en rosa til å ha om noen kom på besøk og ville låne [:D] 

Ellers så får de jo det de trenger hele året så vi legger ikke noen formue i bursdagsgave,men noe må det jo være [:)]

Back
Topp