Bursdagsgave

Nepomuk

Elsker forumet
Hva fikk deres små i 4 årsgave, eller hva har dere evt planer om å gi?

Matilde fikk en kornett av oss [:)] Litt sær gave til en 4 åring kanskje, men jeg er utdannet trompetist og pappaen spiller også masse (tuba) så hun ser jo at vi øver stadig vekk, og nå har interessen hennes for å prøve begynt å melde seg for alvor... Siden mine instrument stort sett koster over 20.000 kr stykket valgte vi å kjøpe en billig modell (2000,-) til henne som hun kan få prøve seg frem på. Skikkelig stas!!! I dag lagde vi eventyr med rare lyder sammen på hver vår kornett [8D] Blir jo ikke så masse sanger hun kan spille ennå, det viktigste er gleden av å få eksperimentere inntil videre. Så tar vi det videre når hun er klar og har lyst [:)]

ORIGINAL: Ihne

Så moro[:D] 
Jeg har spilt kornett i 6år, men sluttet når jeg begynte på vgs. Kjenner jeg savner det litt når det er 17mail bla[&:][8D]

Eldstemann fikk ikke SÅ mye til bursdagen sin, fikk en bok og bygg mester bob sengetøy av oss. Men fikk masse fra resten av familien.
Han har jo bursdag 1mars så er så "tett" inntil jul, så blir ikke så mye gaver til bursdagen.

Men nå har jeg jo 3 gutter så vi begynner å få altfor mye leker og stasj[&:][8D]

Nei, vi har ikke akkurat for vane å bruke så mye på bursdagspresang vi heller... [&:] Hadde noen runder med oss selv først, og kom frem til at man av og til kan gjøre unntak [:)] Er jo en gave hun forhåpentligvis har glede av i mange år fremover.

Har egentlig ikkje tenkt så langt enda, men gutten vokser og vokser, og trenger plutselig flere klær.. Vi vurderer også å kjøpe sklie til lekestativet som han fekk til 2 års dagen, men vet ikkje helt. Har jo enda nesten 2 mnd på oss til å bestemme oss..

Back
Topp