Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Til mann (ca 30) og tvillingjenter 1 år?
Tips? Mannen har det meste og ønsker seg ikke noe. Er ikke noe på "dilldall". Han trenger klær, men fikk det til jul, så det er litt kjedelig kanskje.
Trenger ny stol, men han ønsker seg en til over 10,000, så det blir uaktueltMannen:
Opplevelser (kino, gaming-event, matopplevelse eller lignende)
Klær (kjedelig som du sier, men nødvendig)
Bidrag til gamingen/PC (kanskje han trenger ny stol, pult)?
Kan han være interessert i noe smykke/pynt (for eksempel klokke, armbånd, noe symbolikk for tvillingene)?
Innrammet bilde av dere for å pynte opp der han spiller?
Tvillingene:
Jeg er praktisk av meg så ønsker spesifikke leker, gavekort på butikker (liker handle tøy selv), interiørting jeg vil ha (Leah får sånn bokhylle til veggen av mamma), ull til høsten osv
Ellers er jo bidrag til stol 2 om dere ikke har kjøpt de ennå fint
Tenker med tvillingene at siden de er så små så er det helt innafor å ønske praktiske ting, de blir nok mest fornøyd med å få leke med papiret og oppmerksomheten![]()

Men et bilde av jentene innrammet fra de er jo flott gave, og kjedelige klær fra megFor en kul gaveOg duuuu.. FIkk tips av venninne med gamingnerd av en mann! Kjøp en t-skjorte til deg selv med print av favorittspill eller lignende (om du vet han liker noe spesielt godt) og dukk opp i den på morgenkvisten med frokost eller når han gamer![]()
What? Haha... Jeg ønsker meg jo baby nr 3Ble baby nummer 2 på de ut av det![]()

What? Haha... Jeg ønsker meg jo baby nr 3Så dette var ikke den verste ideen
![]()